Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@16:07:44 GMT

قدردانی دفتر روحانی از استقبال مردم هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۱۹۶

قدردانی دفتر روحانی از استقبال مردم هرمزگان

ساعت 24- دفتر رئیس جمهور با قدردانی از استقبال مردم هرمزگان از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد، این استان بیش از پیش پیشرفت کرده و توسعه یابد.

 دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمی مردم استان هرمزگان از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن کامل طرح‌های مصوب دولت در سفرهای استانی و استفاده مطلوب از نیروهای بومی، توجه بایسته به استعدادهای سرزمینی و حمایت بیشتر از توان بخش خصوصی، این استان بیش از پیش پیشرفت کرده و توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

در آغاز پنجمین دهه از حیات بالنده انقلاب اسلامی، حضور در میان مردم مومن و سرافراز استان هرمزگان، توفیق و فرصت ارزشمند دیگری برای کاروان دولت تدبیر و امید بود.  

آنچه سفر به سواحل زیبای هرمزگان و مشاهده شکوه خلیج همیشه فارس با جزایر پر طراوت‌اش را در خاطر ماندگار می‌نماید، خونگرمی و مهربانی کم‌نظیری است که در این خطه موج می‌زند. روحیه‌ای که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق مذهبی و بومی مردم این استان دارد. دیدار با چنین مردمانی و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنان که زندگی خود را با سربلندی و مرزبانی از خلیج فارس توأم نموده‌اند، همواره روحیه‌بخش و خاطره‌انگیز است.

با عنایت به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این استان استراتژیک، و ‌پیرو مصوبات سفرهای استانی قبلی، در این سفر نیز بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مهم زیربنایی، صنعتی، عمرانی و کشاورزی ازجمله افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، طرح گازرسانی به شهرستان‌های استان، گسترش مزارع پرورش و تولید ماهی و میگو، سامانه‌های نوین آبیاری، توسعه بندر لنگه، تکمیل بزرگراه ساحلی منطقه و سایر اقدامات لازم، مورد توجه قرار گرفت؛ که به یاری خدا با عملیاتی شدن این طرح‌ها و برنامه‌ها، شاهد تحولی بنیادی در عرصه پیشرفت و آبادانی استان خواهیم بود.

همچنین در این سفر با حضور ریاست محترم جمهوری، از زیردریایی فاتح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد که این موفقیت، گام ارزنده و ارزشمند دیگری در جهت خودکفایی در صنایع دریایی و ارتقای توان دفاعی کشور بود.

به پاس استقبال صمیمی مردم استان از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم استان به خصوص مردم پرتلاش بندرلنگه، بستک و خمیر، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، صدا و سیمای استان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی می کنیم.

امید است با اجرایی شدن کامل طرح‌های مصوب دولت در سفرهای استانی و استفاده مطلوب از نیروهای بومی، توجه بایسته به استعدادهای سرزمینی و حمایت بیشتر از توان بخش خصوصی، شاهد پیشرفت و توسعه پایدار و روزافزون در این استان مهم باشیم.

دفتر رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حسن روحاني احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و افزود: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بودو ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضایی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

دیگر خبرها

  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • عملیات وعده صادق دستاورد تدبیر صحنه و میدان
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر