Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:54:50 GMT

مشکلات معیشتی را با آرمان های انقلاب اشتباه نگیریم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۲۴۹

مشکلات معیشتی را با آرمان های انقلاب اشتباه نگیریم

تهران – ایرنا - مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: گاهی اوقات ما مشکلات معیشتی را با اهداف، آرمان ها و عملکرد انقلاب اشتباه می گیریم در حالی که این دو فضایی کاملا جداگانه است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا یاوند عباسی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا در استان تهران افزود: نسل جوان امروز سئوالاتی درخصوص چرایی انقلاب اسلامی ایران دارند که باید به آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از رسالت های مدیران بویژه مسئولان فرهنگی چه در ادارات و دستگاه های اجرایی و چه در مساجد، منبرها و تریبون های نماز جمعه ، تبیین چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی است.
مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگی ایثار به فرزندان، افزود: فرزندان ما با فرهنگ ایثار مأنوس نیستند و این را باید از کودکی به آنها آموزش دهیم.
یاوند عباسی همچنین با تأکید بر ضرورت مناسب سازی معابر برای تردد جانبازان، گفت: یکی از ظلم هایی که به معلولان جسمی حرکتی می شود محروم کردن آنان از حق طبیعی خود برای ورود به فضاهای عمومی است.
مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور به وجود ابزارهای سلبی در قانون جامع سال 96 در خصوص مناسب سازی معابر اشاره کرد و افزود: در این قانون برای هر مسئولی که در انجام مناسب سازی کوتاهی کند، برخوردهای قضایی و مجازات پیش بینی شده است که شامل جریمه، حبس و انفصال از خدمت می شود.
وی گفت: در برنامه سوم توسعه تاکنون به طور مرتب برای بحث مناسب سازی معابر قانون مصوب شده ولی به طور کامل اجرایی نشده؛ اینکه در ساختمان های جدید، پارک ها و خیابان های جدیدالاحداث مناسب سازی لحاظ نشود غیرقابل قبول است.
مشاور وزیر کشور با بیان اینکه برای اولین بار در دولت یازدهم سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان مصوب شد، افزود: این سند 51 سیاست اجرایی دارد که هر کدام از این سیاست ها در کمیته های تخصصی وزارت دفاع و ستاد کل به زبان برنامه تبدیل می شوند.
وی افزود: در این راستا حدود 18 آیین نامه تهیه و حدود 12 مورد آن بازنگری شده است که بر اساس آن ، خدماتی به رزمندگان ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه ارائه کارت هوشمند به رزمندگان یکی از اقدامات در دست اجراست، گفت: این خدمت به منظور تثبیت هویت رزمندگان، برای تمامی رزمندگان دفاع مقدس یکسان ارائه می شود و فقط یگان اعزام کننده در این کارت متفاوت است.
یاوند عباسی به پیش بینی تسهیلات مسکن در قانون برنامه ششم اشاره کرد و گفت: زیرساخت های این سند در حال آماده سازی است و با معرفی یگان های اعزام کننده، رزمندگان از تسهیلات مسکن ارزان قیمت استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به اصلاحات قانون جامع، افزود: در اصلاحیه این قانون، رزمندگان با 24 ماه سابقه حضور در جبهه، از کسورات بازنشستگی معاف هستند و رزمندگانی که دارای 12 ماه سابقه حضوردر جبهه باشند از مالیات معاف می شوند.
پیشوا در جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دولت امور ايثارگران پيشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسین غلامی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت:  تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی در حماسه وعده صادق، جلوه این پیروزی علیه رژیم سفّاک و نسل‌کُش صهیونیستی  را صد چندان کرد.
  وی با اشاره به سهمیه جذب معلم، افزود: سهمیه اختصاصی جذب ۲۵۰نفر از تحصیلکرده های بومی برای آموزش و پرورش از اقدامات خوب دولت برای شهرستان بشاگرد است، امیدواریم با دقت و درایت هر چه تمام تر سعی شود، اینکار به هدف خود برسد و مشکل کمبود معلم حل شود، بدلیل گزینه بومی قطعا نقل و انتقالات به حداقل می رسد.
 
امام جمعه بشاگرد یادآور شد: از استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابت پیگیری هایی که داشتند، قدردانی می کنم.
 
حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، در حماسه وعده صادق، جلوه این پیروزی علیه رژیم سفّاک و نسل کُش صهیونیستی را صد چندان کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود