Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی، کسب مدال ارزشمند طلا توسط بهمن عسگری و مدال برنز توسط امیررضا میرزایی دو ملی پوش استان در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور امارات را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم
در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج)؛ و در آغاز بهار چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه جامعه پرافتخار ورزش کشورمان رقم زدند تا برگ زرین دیگری را برای استان همیشه قهرمان قزوین پدید آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن عسگری دلاور مرد شایسته و اخلاق مدار کاراته استان و تیم ملی کشورمان با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با اقتدار و شایستگی مدال ارزشمند طلا را در وزن ۷۵- کیلوگرم برای کاروان کاراته کشورمان به ارمغان بیاورد تا تنها طلایی کاروان کاراته کشورمان لقب بگیرد و همچنین امیررضا میرزایی در وزن ۶۷- کیلوگرم دیگر جوان شایسته و برومند کاراته استان و تیم ملی کشورمان نیز با کسب مدال برنز، افتخاری بس ارزشمند را برای استان و کشورمان رقم زد تا با کسب این ۲ مدال ارزشمند توسط کاراته کا‌های قهرمان و ارزنده استان؛ تیم ملی کاراته کشورمان به مقام قهرمانی کومیته مردان دست یابد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در آوردگاه لیگ جهانی کاراته در کشور امارات به اهتزاز درآید.

بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان، جامعه ورزش، هیات موفق کاراته استان و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/ک

پیام تبریک استاندار به مناسبت درخشش کاراته کاهای قزوینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک