Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظران بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد و همچنین عدم حضور دو تیم لیگ برتری در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ ، رای خود را درخصوص تیمها صادر کرد.

در جریان بازی این 2 تیم در لیگ برتر هندبال بازیکنان تیم میهمان یعنی زاگرس اسلام آباد با هواداران میزبان به شدت درگیر شدند که این موضوع باعث مجروح شدن چند بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرای کمیته انضباطی بعد از بررسی این پرونده و همچنین پرونده های دیگر به شرح زیر اعلام شد: 

1-با توجه به احراز تخلف باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در عدم جلوگیری از ورود تماشاگران خاطی به زمین مسابقه به 5 جلسه محرومیت ( 3 جلسه قطعی و 2 جلسه تعلیقی با طول دوره تعلیق یکسال) و همچنین به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2-تیم زاگرس اسلام آباد به علت عدم مدیریت صحیح بازیکنان تیم در انتهای بازی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و همچنین مقرر گردید تعدادی از بازیکنان آن تیم جهت پاسخ به پاره ای از سوالات در جلسه آتی کمیته انضباطی حضور بهم رسانند.

3-تیم نفت و گاز گچساران به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات 10 بر صفر به نفع مس کرمان اعلام گردید.

4-تیم سربداران سبزوار به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات 10 بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام گردید.

ضمنا کمیته انضباطی با توجه به رفتار جوانمردانه و اخلاق مدار 3 تن از بازیکنان باشگاه فرازبام خائیز دهدشت جهت جلوگیری از درگیری بیشتر، نامبردگان را مورد تشویق قرار داد.

ضمنا اضافه می نماید کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به ضعف گزارش ارائه شده توسط ناظر داوری و نماینده فدراسیون در درج وقایع تلخ اتفاق افتاده در پایان مسابقه تیمهای فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غیر مستند و غیر مستدل تلقی نموده، لذا مقرر گردید سرپرست فدراسیون تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف این نحوه نظارت از حضور نامبردگان در مسابقات فدراسیون جلوگیری نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

کد خبر 6078510

دیگر خبرها

  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • برخورد هئیت فوتبال قزوین با تیم متخلف جام رمضان محمدیه چه بود؟
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال