Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام سیدهادی ابراهیمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: نقش روحانیان در هشت سال دفاع مقدس تاکنون به خوبی تبیین نشده است، درحالی‌که رسانه‌های جمعی باید به این مقوله بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت روحانیان رزمنده در ارومیه همزمان با سالروز به شهادت رسیدن آیت الله محلاتی نماینده امام راحل(ره) در سپاه، افزود: این همایش فرصت مغتنمی را به دست می‌دهد تا برای بازگویی نقش روحانیان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن اهتمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با بیان اینکه به شهادت تاریخ و طبق اسناد و مدارک موجود، روحانیان در همه رویدادهای تاثیرگذار کشورمان، جزو پیشگامان بوده‌اند، اضافه کرد: این قشر از جامعه نه‌تنها به لحاظ روحی، روانی و فکری بر سایر افراد تاثیرگذار بودند بلکه خودشان هم در میدان‌های سخت و نظامی در صورت نیاز حضور پیدا کرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: در رسانه‌های جمعی از جمله صدا و سیما فقط به این موضوع پرداخته شده است که روحانیان نسل جوان را برای حضور در جبهه تحریک و تهییج کرده و آنها را بدرقه می‌کردند در حالی که روحانیان فقط به این موضوع اکتفا نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: وجود جانبازان، آزادگان و شهدای روحانی در بین خیل عظیم شهیدان گلگون‌کفن این موضوع را اثبات می‌کند که روحانیان در کنار سایر توده‌های مردم شوق شهادت داشته‌اند و به میدان‌های حق علیه باطل شتافته‌اند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت و تجلیل از روحانیان رزمنده در ارومیه، بیان داشت: در این آئین، روحانیان شیعه و سنی در کنار یکدیگر شرکت خواهند کرد که این آئین به نوعی نمایش وحدت نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پادگان شهید جوانشیر یا همان پادگان دژ در شرق جاده اهواز- خرمشهر از پادگان‎های تاثیر گذار در دوران هشت سال دفاع مقدس است که اوج آن در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر رقم خورد.
شرح بخشی از فداکاری و مقاومت ارتشیان در جریان دفاع مقدس در کتاب دژ خرمشهر به قلم علیرضا پوربزرگ آمده است.
در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شاهد وجود یگان‌ها و نیرو‌های زیادی بودیم که در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند:، اما گردان ۱۵۱ پیاده دژ خرمشهر به یقین نخستین یگانی است که در آغاز جنگ این حماسه را رقم زد. 
این گردان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد شامل ۵ گروهان بود و بخشی از پوشش نیروی زمینی ارتش از خط مرزی شلمچه تا طلاییه را برعهده داشت و برای انجام این ماموریت به ۳۲ پاسگاه تقسیم شد. پس از پایان جنگ ایران و عراق تا امروز، گردان ۱۵۱ دژ پیاده هنوز به دفاع از حریم کشور اسلامی ایران مشغول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان