Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@07:48:15 GMT

وقتی عمران خان، بن سلمان را محبوب قلبها خواند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۳۹۹

وقتی عمران خان، بن سلمان را محبوب قلبها خواند

نخست وزیر پاکستان از اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به شدت تمجید کرد.

به گزارش مشرق، «عمران‌خان»، نخست وزیر پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با سخنان خود قلب مردم پاکستان را بدست آورده است.

بیشتر بخوانید:

امضای توافقنامه‌های ۲۰ میلیارد دلاری عربستان و پاکستان

عمران خان افزوده است که آن‌جا که محمدبن سلمان؛ ولیعهد عربستان گفت: مرا سفیر پاکستان در عربستان بدانید، او تلاش داشته تا دل پاکستانی‌ها را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نخست وزیر پاکستان این سخنان ولیعهد عربستان وقتی عنوان شد که از او خواسته شد تا به وضعیت ۲.۵ میلیون کارگر پاکستانی که در عربستان مشغول بکار هستند، رسیدگی بیشتری شود.

ولیعهد عربستان روز گذشته برای دیدار با مقامات پاکستان وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب پاکستان تحولات منطقه عمران خان محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها