Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:01:45 GMT

علیپور با سر بانداژ شده در نیمه دوم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۴۰۵

علی علیپور مهاجم جوان تیم پرسپولیس با سری بانداژ شده نیمه دوم را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برخورد علی علیپور و محمد حسین مرادمند در نیمه اول منجر به دریافت کارت زرد برای مدافع تیم پدیده شد اما این پایان کار نبود. به نظر می‌رسد در همان صحنه علیپور از ناحیه پشت سر دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نیمه دوم را با بانداژ روی سر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی لیگ برتری این دو تیم نیز برخورد مرادمند و ماریو بودیمیر برای تصاحب توپ روی هوا باعث شد تا بودیمیر مصدوم شود و با بانداژ بازی را ادامه دهد.

 

علیپور که در ۲ بازی قبلی این دو تیم گلزنی کرد، حالا امیدوار است بتواند با هت تریک مقابل تیم مشهدی، دومین گل خود در جام حذفی را به ثمر برساند و به صعود تیمش به نیمه نهایی کمک کند.

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران پدیده شهر خودرو محمدحسین مرادمند علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پدیده شهر خودرو محمدحسین مرادمند علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)