Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سه شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد شدید از سمت غرب تا جنوب غرب با سرعتی معادل ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت رخ می‌دهد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی، با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان، از فردا شب تا چهارشنبه شرایط برای رگبار ملایم تا متوسط و در برخی نقاط رعد و برق به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این شرایط جوی احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد و در ارتفاعات مرکزی استان به ویژه خاش بارش برف پیش بینی می‌شود.

"وزش باد شدید" چند استان را در بر می‌گیردوزش باد شدید و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیردوزش باد شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر بر ساعت سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

وی خاطرنشان کرد: سه شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد شدید از سمت غرب تا جنوب غرب با سرعتی معادل 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت رخ می‌دهد.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: با نفوذ توده هوای سرد، چهارشنبه در شمال، مرز شرقی و غرب استان وزش باد شدید از سمت شمال انتظار می رود که از چهارشنبه تا جمعه سبب کاهش محسوس دما خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری تا روز جمعه در سیستان و بلوچستان ادامه دارد بیان کرد: در زاهدان، نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان چهارشنبه و پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد در برخی ساعات باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک