Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:52:33 GMT

گازگرفتگی در بجنورد مرگ 2 جوان را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۵۱۰

گازگرفتگی در بجنورد مرگ 2 جوان را رقم زد

مجید گریوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظهر امروز در تماس تلفنی مبنی بر مرگ دو نفر در خیابان دهخدا این شهرستان ماموران سازمان به محل اعزام شدند.
وی افزود: در محل مشخص حادثه زن و مرد جوان که هر دو 25 ساله بودند دچار گازگرفتگی شده اند.
گریوانی گفت: بر اساس شواهد موجود به احتمال قوی سیستم لوله کشی غیراستاندارد و روش نادرست وصل بخاری در زیرزمین باعث نشت گاز مونواکسید کربن و مرگ این دو نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، روزانه 350 تا 400 تماس با سازمان آتش نشانی بجنورد برقرار می شود که بیشتر آنها برای راهنمایی و ارشاد است و بین هفت تا 10 مورد عملیاتی می شود.
86 نفر در پنج ایستگاه سازمان آتش نشانی بجنورد مشغول خدمت هستند که 75 نفر آنها نیروهای عملیاتی هستند.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 زن و مرد سازمان آتش نشانی کربن گاز مرگ 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد ۲ هزار و ٨١ عملیات صورت‌گرفته در سال گذشته، تعداد ۷۷۲ مورد عملیات اطفا حریق، ۷۸۴ مورد عملیات امداد و نجات و مابقی شامل تست ساختمانی و استقرار خودرو و آموزش بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با اشاره به فراوانی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، تصریح کرد: در سالی که گذشت فراوانی این عملیات‌ها به‌ترتیب مربوط به گیر کردن افراد در آسانسور به تعداد ۲۳۲ مورد، جانوران موذی و حیوانات ۲۲۸ مورد، آتش‌سوزی ضایعات به تعداد ۲۱۸ مورد، آتش‌سوزی منازل مسکونی به تعداد ۱۷۳ مورد و حبس نفرات به تعداد ۱۱۶ مورد بود که از این آمار ۸۲ مصدوم و ۱۷ فوتی گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه در بخش آموزش ۱۶ هزار و ۶۸۱ نفر آموزش دیدند، ادامه داد: این آموزش‌ها در ۱۶ دستگاه اجرایی، ۹۶ مرکز آموزشی، ۳۰ مسجد و موکب و همچنین به ۱۳ مرکز درمانی ارائه شده است

وی گفت: در بخش پیشگیری، در مجموع هزار و ۸۰۳ مورد شامل تاییدیه ایمنی، شناسایی مکان‌های ناایمن، ارائه پایان کار و شناسنامه ایمنی ساختمان و تست جعبه F بوده و ۱۷۳ مورد کارشناسی حریق صورت گرفته است.

کد خبر 6081372

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه