Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@11:24:30 GMT

وقوع دو انفجار در مرکز ادلب با بیش از ۵۰ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۵۳۸

فعالان در شبکه‌های مجازی از وقوع دو انفجار در مرکز ادلب سوریه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند، دو انفجار در منطقه القصور واقع در مرکز ادلب سوریه به دنبال انفجار چند بمب رخ داد.

در همین حال، منابع سوری در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که این دو انفجار شدید شهر ادلب سوریه را با فاصله چند دقیقه لرزاندند که انفجار نخست ناشی از یک بمب کار گذاشته شده در یک خودرو و انفجار دوم به دلیل یک خودروی بمب گذاری شده بود که منطقه القصور در جنوب شهر ادلب را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع گفتند، این انفجار در نزدیکی یکی از مقرهای اصلی وابسته به هیأت تحریر الشام (النصره سابق) رخ داد.

آمار اولیه این انفجارها تا به این لحظه حکایت از کشته شدن ۲۱ تن و زخمی شدن بیش از ۳۵ تن دارد. تعداد نیروهای خارجی کشته شده در این انفجارها نیز به ۹ تروریست می‌رسد.

منابع گفتند، این انفجار در نزدیکی یکی از مقرهای اصلی وابسته به هیأت تحریر الشام (النصره سابق) رخ داد.

آمار اولیه این انفجارها تا به این لحظه حکایت از کشته شدن ۲۱ تن و زخمی شدن بیش از ۳۵ تن دارد. تعداد نیروهای خارجی کشته شده در این انفجارها نیز به ۹ تروریست می‌رسد.

منابع افزودند، قرار بود نشستی در یکی از این مقرها برگزار شود که در آن یکی از رهبران سطح بالا از جمله ابو محمد الجولانی، فرمانده کل هیأت تحریر الشام حضور داشته باشد.

آنها تاکید کردند که وقوع این انفجار همزمان با عبور یک کارون امنیتی بود که گمان می‌رود وابسته به الجولانی باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ادلب سوریه انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم) گیر کردن سر یک سگ در چرخ خودرو (فیلم) لحظات وحشتناک فرو ریختن پل رانسیس اسکات در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به حومه ادلب/ شهادت شماری غیرنظامی و نظامی
  • وقوع انفجار در کابل
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت