Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه نخست‌وزیر لهستان روز گذشته سفر به اسرائیل را لغو کرد، متژنابع اسرائیلی اعلام کردند که احتمالا وزیر خارجه لهستان نیز مشارکت خود را در نشست ویزگراد لغو کند.به گزارش بلاغ، رادیو اسرائیل اعلام کرد که بعد از اظهاراتی که یسرائیل کاتس، وزیر خارجه موقت این رژیم درباره هولوکاست و مشارکت لهستان در آن ایراد کرد، احتمالاً وزیر خارجه لهستان نیز مشارکت خود را در نشست ویزگراد لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر لهستان در اسرائیل اظهارات کاتس را نژادپرستانه و توهین‌آمیز خواند.

رئیس دفتر نخست‌وزیر لهستان نیز اعلام کرده که تصمیم نهایی درباره مشارکت در این نشست امروز (دوشنبه) اتخاذ خواهد شد.

وی تأکید کرده که نخست‌وزیر منتظر پاسخ جدی به اظهارات کاتس است.

کاتس گفته بود: در عرصه دیپلماسی انسان همواره از جریحه‌دار کردن احساسات دیگران خودداری می‌کند، اما هیچ کسی این واقعیت تاریخی را تغییر نخواهد داد که لهستانی‌ها با نازی‌ها همکاری کردند.

پیش از این نیز نخست‌وزیر لهستان به نشانه ناخشنودی از اظهارات پی در پی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در جریان اقامت هفته گذشته او در ورشو، در خصوص «همدستی لهستانی‌ها با نازی‌ها»، سفر خود به اراضی اشغالی را لغو کرد. قرار بود نخست‌وزیر لهستان در کنار رهبران شمار دیگری از کشورهای اروپای مرکزی، مانند چک، مجارستان و اسلوونی در نشست گروه موسوم به ویزگراد در قدس شرکت کند.

وزارت خارجه لهستان همچنین آنا ازری، سفیر اسرائیل را برای اعلام مراتب اعتراض خود نسبت به سخنان نخست‌وزیر اسرائیل احضار کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • ورشو: روسیه درحال نظامی‌سازی کالینینگراد است