Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیامک مزبور هیچ گونه ارتباطی با سامانه رسمی سهام عدالت ندارد و اطلاعات شخصی و بانکی افراد مانند رمز دوم، شماره حساب، cvv2 و ... را به سرقت می برند تا بتوانند به اهداف شوم خود که همانا سرقت است، دست پیدا کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شهروندان خواست فریب پیامک جعلی «ثبت اطلاعات کارتی در سامانه سهام عدالت به همراه 500 هزار تومان عیدی سال نو» را نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اعلام خبر فوق، اظهارداشت: بسیاری از هموطنان گرامی در روزهای گذشته پیامکی دریافت کرده اند مبنی بر اینکه « فقط تا پایان اسفند ماه فرصت باقیست جهت ثبت اطلاعات کارتی خود در سامانه سهام عدالت به همراه دریافت 500 هزار تومان عیدی سال نو ».

این مقام انتظامی درباره نحوه عملکرد این مجرمان سایبری،گفت: پیامک مزبور هیچ گونه ارتباطی با سامانه رسمی سهام عدالت ندارد و اطلاعات شخصی و بانکی افراد مانند رمز دوم، شماره حساب، cvv2 و ... را به سرقت می برند تا بتوانند به اهداف شوم خود که همانا سرقت است، دست پیدا کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک و غیرقانونی در فضای مجازی آن را از طریق سایت (www.cyberpolice.ir) به پلیس فتا اعلام کنند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳