Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران با اشاره به خدمات ایران به اتباع خارجی و پناهندگان گفت : این خدمات باید برای اطلاع مردم جهان به شکل مستند و در قالب داستان تهیه و تدوین شود.

به گزارش ایرنا ماریا دوتسنکو روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان با قدردانی از خدمات انجام شده در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی این استان افزود: ایران مشارکت و نقش مهمی را در حمایت از پناهندگان به ویژه در دسترسی آنان به خدمات اولیه ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تلاش خود را برای انعکاس این فعالیت ها انجام می دهیم گفت: خدمات ایران به پناهندگان باید به شکل داستان به دنیا معرفی شوند؛ هر چند خبرگزاری ایرنا و یونیسف نقش مهمی را در معرفی این خدمات ایفا کرده اند اما می توانیم ایده هایی را برای انعکاس موثرتر و بیشتر این فعالیت ها ارائه دهیم.
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران از وجود 59 دفتر این سازمان در سراسر دنیا خبر داد و افزود: مستندی نیز برای معرفی خدمات ایران به پناهندگان تولید و ساخته شود تا در شبکه هایی که در سطح دنیا داریم؛ ارائه دهیم و حتی این مستند می تواند از طریق سفارت های ایران و وزرات های خارجه ارائه شود‌.
دوتسنکو با اشاره به اینکه تاکید همه در نشستی که با نماینده دائم سازمان ملل متحد، خبرگزاری ایرنا و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران داشتیم بر انعکاس این خدمات بود گفت: تمام تلاش خود را در راستای انعکاس خدمات داریم‌.
وی با اشاره به اینکه برای اطلاع رسانی بیشتر نمایشگاه عکسی نیز در تهران در رابطه با فعالیت های کرمان به پناهندگان می توانیم داشته باشیم تصریح کرد: در این بخش نیز خبرگزاری ایرنا نیز می تواند مشارکت موثر داشته باشند.
دوتسنکو با اشاره به اینکه در این مستند نیز می توان مشارکت مثبت پناهندگان افاغنه در اقتصاد ایران بیان شود گفت: با خبرگزاری ایرنا همکاری های نزدیکی داریم و مستندسازی فعالیت های ایران به پناهندگان را به عنوان نمونه در کل کشور می توان از کرمان شروع کرد.
رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه به عنوان کمیساریای سازمان ملل چهار استان را پوشش می دهیم افزود: سازمان ملل، کشور ایران را به عنوان یک الگوی برجسته در خدمات دهی به اتباع خارجی و پناهندگان در سطح بین المللی می داند.
صالح صبوح افزود :خدمات به پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران به راحتی ارائه می شود اما مشکل خلأها و کمبودها هستند.
بهنام احمدی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان در این نشست نیز برای اطلاع رسانی دقیق خدمات ارایه شده به پناهندگان در این استان اعلام آمادگی کرد.
ماریا دوتسنکو رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران که امروز (دوشنبه )برای افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد همکاری های سازمان ملل با ایران در طول 73سال گذشته به کرمان سفر کرده بود با مسئولان اتباع و امور مهاجرین این استان دیدار کرد و در جریان خدمات رسانی به اتباع خارجی در این استان قرار گرفت .
نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری های سازمان ملل و ایران به همت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر شده است .
9895/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مستند سازمان ملل اطلاع رساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

 اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

در پی این رویداد صدا‌هایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویداد‌ها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد