Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@20:31:17 GMT

مدلسازی تغییرات آب و هوایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۷۲۸

مدلسازی تغییرات آب و هوایی آمریکا

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نقشه های آب و هوا نشان می دهد که آب و هوای شهرهای آمریکای شمالی به طور عمده در یک نسل تغییر خواهد کرد، به طوری که در سال 2080 نیویورک آب و هوای فعلی شمال آرکانزاس و واشنگتن دی سی آب و هوای شمال می سی سی پی را خواهد داشت.

انتظار می رود که آب و هوای شهرهای غربی بیشتر شبیه به اقلیم فعلی بیابان های جنوب غربی یا جنوب کالیفرنیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطالعه نه تنها تغییرات دما، بلکه همچنین پارامترهای دیگر مانند بارندگی مورد انتظار را نیز را در نظر می‌گیرد.

نتایج این تحقیق در یک برنامه ارائه شده، به طوری که تاثیر تغییرات اقلیمی به راحتی قابل مشاهده است.

پیش‌بینی‌های اقلیمی موضوع تازه‌‌ای نیستند. بااین‌حال، خلاقیت این پروژه در آن است که به افراد، احساسی بسیار واقعی و قابل‌‌درک از این آینده‌‌ی پیش‌‌رو می‌‌دهد؛ این روش مشابه‌‌انگاری قطعا بسیار تاثیرگذارتر از چندین‌ و‌ چند نمودار آماری خواهد بود و تعامل با آن اثری عمیق‌تر از تماشای تصویر یک خرس قطبی گرسنه و مفلوک روی یخ‌‌های سرگردان روی شما خواهد داشت!

انتهای پیام/

178 / 279 تغییرات اقلیمی جنوب غربی واشنگتن دی سی شمال آرکانزاس نیویورک اقیانوس آرام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تغییرات اقلیمی جنوب غربی واشنگتن دی سی نیویورک اقیانوس آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • چرا قطب جنوب در واقع یک «بیابان» خطرناک است؟