Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، با اعلام کمیته‌ی فنی رقابت‌های العین و انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین محمدرضا میرشفیعی، امروز، ضمن ایستادن در جایگاه هفتمی فینال تپانچه بادی ۱۰ متر مردان، سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم ملی پارا تیراندازی کشورمان در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب ۳ سهمیه‌ی مستقیم رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ شده بود.
در رقابت‌های پیشین ساره جوانمردی سهمیه تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان، سمیرا ارم سهمیه تپانچه خفیف ۵۰ متر و مهدی زمانی سهمیه تپانچه خفیف ۵۰ متر را کسب کرده بودند.
بر این اساس تاکنون پاراتیراندازان کشورمان در بخش تپانچه ۴ سهمیه مستقیم حضور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو را به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ناکامی ملی پوش پاراتیراندازی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ العین

 اعزام تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین به مسابقات جام جهانی امارات

انتهای پیام/

ملی پوش پاراتیرانداز سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 او در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر و امتیاز عالی نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می رود.

احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!