Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:17:30 GMT

دارت اندازان سمنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۸۱۴

دارت اندازان سمنان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

محمد حسین فاضلی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مهسا و مهشاد عوض زاده، ورزشکاران سمنانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند.
وی بیان کرد: فاطمه صفی و فاطمه کریمی از اصفهان و زهرا رمضانی دارت انداز خراسان رضوی از دیگر ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.
فاضلی ادامه داد: حسین شوشتری و امیر علی رمضانی از خراسان رضوی، مهرداد سیفی از تهران، ایلیا خوشنودی از فارس، پارسا کاظمی از گیلان، ابوالفضل خدایی از اردبیل، رضا معدن پیشه از البرز و امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان، دارت اندازان مرد در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر انجمن دارت کشور تصریح کرد: شانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دارت برای شرکت در رقابت های جهانی رومانی از روز چهارشنبه یکم اسفند به میزبانی استان خراسان جنوبی و در شهرستان طبس آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: ملی پوشان جوان دارت در این اردوی سه روزه با سرمربی گیری حمیدرضا مومنی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.
دبیر انجمن دارت کشور یادآور شد: دارت اندازان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان، روز پنجشنبه دوم اسفند در یک دوره رقابت های آزاد با شرکت دارترهای سراسر کشور در طبس شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا شهابی مربی بدنساز و روانشناس و مسعود رحمانی از گیلان، ابوالفضل مامانی از البرز، غلامرضا شاکر از اردبیل، بهناز قربانی از اصفهان و منیژه سالاری از خراسان رضوی مربیان حاضر در این اردو هستند.
تیم ملی جوانان دارت ایران که عنوان نائب قهرمانی جهان را یدک می کشد، در رقابت های جهانی 2019 در شهر کلوژ کشور رومانی شرکت می کند.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اردوی تیم ملی خراسان جنوبی خراسان رضوی رومانی معدن 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی

علی آهنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: اردوی تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران در حال برگزاری است و یکی از بانوان قمی نیز در این اردو حضور دارد.

رییس هیات تکواندو استان قم افزود: مرضیه نصراللهی پاراتکواندو کار قمی است که در اردوی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

آهنی یادآور شد: مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا از ۲۹ اردیبهشت جاری تا دوم خردادماه آینده در کشور ویتنام برگزار می شود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی نماینده وزن ۶۵+ کیلوگرم کشورمان در آن رقابت ها خواهد بود.

کد خبر 6085440

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا