Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین غرقی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در این دیدار که در سالن پهلوان خلیل عقاب شیراز برگزار شد، تیم فارس با نتیجه 12بر 6 از سد تیم شهرداری اردبیل گذشت و به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی شد و تیم اردبیل هم دوم شد و صعود کرد.
وی اضافه کرد: تیم فارس در این دیدارها در رشته تیمی صاحب پنج امتیاز شد و در رشته های، چرخ تیز، کباده، مرشدی و چهار وزن پهلوانی هم هفت امتیاز کسب کرد و قهرمان گروه ب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غرقی افزود: همچنین تیم شهرداری اردبیل در رشته های سنگ، میل بازی، چرخ چمنی، 2 وزن کشتی پهلوانی و میل سنگین، صاحب برتری شد.
رقابت های لیگ برتر زورخانه ای و پهلوانی کشور با شرکت 6 تیم در 2 گروه برگزار می شود و در پایان از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
مرحله نهایی این رقابت ها هفدهم اسفندماه 97 در تهران برگزار می شود.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بازی رقابت های لیگ برتر شهرداری کشتی لیگ برتر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، شهرداری گرگان عصر امروز برای سومین بار مقابل تیم لیموندیس شیراز به میدان رفت و ۷۳-۸۸ پیروز شد.

شهرداری گرگان دو دیدار قبلی را نیز با پیروزی از زمین خارج شده بود.

ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود.

دیگر خبرها

  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • ایمان محمدی هم راهی نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان راهی نیمه نهایی شد
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال