Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:51:07 GMT

هفته تساوی ها و کم گل در لیگ فوتبال جوانان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۹۰۹

هفته تساوی ها و کم گل در لیگ فوتبال جوانان گیلان

رشت - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان به گونه ای رقم خورد که اکثر تیم ها به نتیجه مساوی دست یافتند تا یکی از کم گل ترین هفته های این مسابقات سپری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته شانزدهم این دوره از مسابقات عصر دوشنبه با انجام شش بازی پایان یافت که از این تعداد، چهار مسابقه با نتیجه مساوی خاتمه یافت و در دو دیدار دیگر پیروزی های کم گل رقم خورد تا این هفته از لیگ جوانان با به ثمر رسیدن فقط چهار گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری تولمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان تولمشهر موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یاید تا سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری فومن و شهرداری ماسال رو در روی هم قرار گرقتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم های فوتبال جوانان سرخپوشان رشت و کیانمهر رشت نیز به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.
در دیگر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان با نتیجه یک بر صفر شهرداری رشت را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی با بنادر و دریانوردی انزلی نیز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در آخرین دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و نصر رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا از شش بازی برگزار شده هفته شانزدهم، چهار دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد.
در جدول ره بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 36 امتیاز در مکان نخست قرار دارد، تیم شهدای نویر انزلی نیز با 34 امتیاز دوم است و تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با 33 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا

دو تیم صعود کننده گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود