Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:36:19 GMT

کیفیت آثار مشهد در جشنواره تئاتر فجر مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۱۳۲

کیفیت آثار مشهد در جشنواره تئاتر فجر مطلوب است

مشهد- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کیفیت آثار نمایشی مشهد در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مطلوب است و شانس دریافت جوایز ارزنده در این رویداد را دارد.

محمد رضا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنرمندان مشهد در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با پنج اثر نمایشی رکورد دار هنرمندان استانی حاضر در این رخداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این اثار را شامل 'ما داریم از این خونه می ریم' به کارگردانی حسین اکبرپور، 'سردسیر' به کارگردانی مصطفی ابهری، 'رومئو و ژولیت' به کارگردانی مسعود صفری، 'باغ خونی' به کارگردانی امیر بشیری و 'دریاچه قو' به کارگردانی رضا صابری ذکر کرد.
وی اظهار داشت: گروه های نمایشی مشهد در دوره های پیشین جشنواره تئاتر فجر حایز مقام یا نامزد دریافت مقام در بخشهای موسیقی، کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و بازیگری شده اند و آثار نمایشی این شهر طی سالهای گذشته مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.
محمدی گفت: خراسان رضوی 41 گروه نمایشی ثبت شده دارد، ضمن اینکه بخش تئاتر این استان بعد از تهران از نظر گروه های نمایشی، آموزش، تعداد آثار و کیفیت کار آنها و دیگر موارد مرتبط با حوزه تئاتر رتبه دوم را در کشور دارد.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با سکانداری نادر برهانی مرند در 11 بخش مسابقه ای و جانبی که از بیست و دوم بهمن ماه آغاز شده تا چهارم اسفند ماه در تهران ادامه دارد.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر جشنواره فجر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: این جشنواره ۴ و ۵ اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود.
روح الله واحد گفت: این جشنواره در محور‌های نمایش، نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود.
وی افزود: گروه سنی ۷ تا ۲۲ سال می‌توانند در جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان شرکت کنند.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات به پایگاه اینترنتی kanoonfest.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی