Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:12:56 GMT

گراميداشت شهدای جنايت تروريستی زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۲۷۹

مراسم گراميداشت شهدای جنايت تروريستی زاهدان، فردا سه شنبه در ستاد فرماندهی نيروی زمينی سپاه برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این مراسم با حضور مقامات لشكری و كشوری و آحاد مردم شهيدپرور و انقلابي ايران اسلامي از ساعت 10 تا 12 فردا سه شنبه(30 بهمن) در ستاد فرماندهي نيروي زميني سپاه واقع در بزرگراه بسيج، بلوار هجرت، ميدان شهيد باكري برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنران اين مراسم سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه خواهد بود. شامگاه 24 بهمن ماه يك دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام كه پس از اتمام ماموريت مرزباني از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروي انتحاري تروريستهاي تكفيري هدف حمله قرار گرفت كه در جريان اين جنايت تروريستي 27 تن از رزمندگان غيور اسلام شهيد و 13 نفر مجروح شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تروریستی زاهدان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز شهدای ورزشکار در «پهلوانان ماندگار»