Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:08:30 GMT

سوت و دست و هوار یحیی برای راه انداختن پدیده(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۳۰۸

اهمیت دیدار امروز پدیده و پرسپولیس آنقدر زیاد هست که حتی مربی خونسردی مانند گل محمدی نیز در کنار زمین با هیجان زیادی به هدایت بازیکنانش بپردازد.

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در این فصل برای سومین بار روبروی تیم سابق خود قرار گرفت. او که دو رقابت قبلی خود را به برانکو باخته بود در بازی امروز توانست قدرت بیشتری از خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل محمدی که همچنان در میان مربیان خوش تیپ لیگ برتر قرار دارد از خونسردی ذاتی برخوردار است اما حتی یحیای آرام هم نتوانست در رابطه با حساسیت بیش از حد این بازی بدون واکنش بماند و همان طور که در تصاویر زیر می بینیم او که مانند همه حاضران در استادیوم آزادی به دنبال این است تا اسیر سرمای هوا نشود، با دست زدن و سوت های خود به دنبال این است تا بازیکنانش را راه بیندازد.


تلاش های یحیی و پدیده ای ها در نهایت منجر به این شد تا آنها برخلاف دو دیدار قبلی 90 دقیقه بازی را با شکست پشت سر نگذارند تا اینکه بازی در ضربات پنالتی تیم پیروز را بشناسد. ضرباتی که دیگر سوت های یحیی گل محمدی هم برای راه انداختن بازیکنانش در آن اثری ندارد.

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!

یحیی گل محمدی گزینه جدی مدیران تراکتور برای هدایت این تیم محسوب می شود.

طرفداری | باشگاه تراکتور بیانیه ای را منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تراکتور محسوب می شود که مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را طی روزهای اخیر انجام داده اند. باشگاه تراکتور در این راستا بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه کدهای جالبی را داده است.

باشگاه تراکتور اشاره کرده گزینه های سرمربیگری اش پرافتخار هستند که این موضوع درباره یحیی گل محمدی که طی سال های اخیر، عناوین زیادی را با پرسپولیس به دست آورد، صدق می کند.

بیشتر بخوانید: یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

نکته دیگر اینکه گفته می شود یحیی گل محمدی برای سرمربیگری در تراکتور باید مجوز بگیرد و باشگاه تراکتور هم به شکل غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده و نوشته باشگاه تراکتور در حال رفع موانع موجود است.

بیانیه تراکتور

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید