Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- امام جمعه مشهد عصر دوشنبه با نمايندگان سهامداران شرکت پديده شانديز ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي، آيت الله سيد احمد علم الهدي در اين ديدار با تأکيد بر لزوم تسريع در رفع موانع قانوني حل مشکل سهامداران پديده، گفت: تاکنون اقداماتي در اين زمينه انجام شده که اين اقدامات کافي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: استاندار خراسان رضوي، فرد اقتصادي است که در حوزه اجرايي امور اقتصادي نيز تجارب خوبي دارد، اميدواريم با توانايي ايشان و همتي که به خرج مي‌ دهند، مشکل سهامداران پديده نيز حل شود.
وي به پيشنهاد تغيير کاربري مجموعه پديده اشاره کرد و اظهار داشت: پيشتر نيز پيشنهاد تغيير کاربري شرکت پديده به شهرک سلامت مطرح ‌شده بود که براي آن نيز هنوز اتفاقي نيفتاده است البته تصميم گير در اين زمينه سهامداران هستند که براي آن بايد در مجمع عمومي تصميم ‌گيري شود.
مديرعامل گروه شرکتهاي پديده شانديز مهر ماه گذشته گفته بود با تشکيل ستاد تدبير استان و اقدامات انجام شده طي سه سال اخير 45 شرکت پيمانکاري و مشاور جزء و کل براي ساخت و تکميل پروژه هاي پديده داراي قرارداد با اين مجموعه هستند.
گروه شرکتهاي پديده در 6 شرکت اصلي و 2 موسسه وابسته در حال فعاليت است.
اين شرکت داراي دو سايت اصلي اداري و پروژه گردشگري در شانديز و کيش مي باشد.
7507 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • زائران عمره از فرودگاه‌های مشهد و امام (ره) اعزام می‌شوند
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏