Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی درباره دیدار مقابل پرسپولیس، در کنفرانس خبری صحبت‌هایی را عنوان کرد.

طرفداری- دو تیم پرسپولیس و پدیده از چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که این شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودند که در ضربات پنالتی پیروز شدند. 

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده درباره این مسابقه گفت:

بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع، گل زدیم و خوب بازی را شروع کردیم اما روی یک کرنر گل خوردیم.

وی ادامه داد:

بازی پایاپای بود و بازی سختی برای ما بود . پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی مقابل هواداران این تیم بود و بازی سختی برای ما بود. بازیکنانم تشکر می‌کنم نمایش خوبی داشتند و غیرت مندانه بازی کردند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

 

گل محمدی تاکید کرد:

در پنالتی ها خوب کار نکردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم که به دور بعد صعود کرد. در لیگ باید با تمام وجود بازی کنیم. تمام انرژی مان را برای بازی بعدی می‌گذاریم. این مسابقه را فراموش می‌کنیم و هرچند استحقاق صعود داشتیم.

 

سرمربی پدیده در مورد اینکه بازیکنانش آمادگی ذهنی تقابل با بیرانوند را نداشتند گفت:

از ابتدای هفته روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم. بازیکنانم تجربه زیادی نداشتند. این میادین تجربه خوبی برای بازیکنان است. در هر صورت بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

 

گل محمدی در مورد برنامه ریزی لیگ گفت:

برای تغییر مسابقه درخواست کردیم اما در کل جوابی به ما ندادند و هفته های قبل هم موافقت کرده بودند که بازی های گذشته را تغییر دادند اما با درخواست ما موافقت نکردند و چطور برای ما امکان ندارد مسابقات تغییر کند و جمعه باید بازی کنیم. خیلی راحت برخی بازی ها تغییر دادند. نمی خواهم وارد مسایل حاشیه ای شوم. از ما استعلام گرفتند ما مخالفت کردیم که بازی با استقلال لغو شود اما خیلی راحت این کار را انجام دادند و توان مقابله با تیم های بزرگ را نداریم.

 

وی ادامه داد:

اذیت می‌شویم هر ۴ روز باید بازی کنیم فقط برای ما این اتفاق رخ داده است. ۵ بازی در ۱۶ روز انجام دادیم و این برنامه ریزی بو دارد است. فتاحی و همکارانش بگویند چرا این برنامه ریزی برای ما انجام شده است و چرا موافقت نمی‌کنند بازی ما یک روز عقب تر بیفتند. در بازی با استقلال هم موافقت نکردیم خودشان باید پاسخگو باشند و چرا این برنامه ریزی فشرده رابرای ما انجام می‌دهند.

 

سرمربی پدیده در مورد اینکه ظاهرا تیم شما دچار افت شده گفت:

شاید شما نتایج را دنبال نمی‌کنید و جدول را دنبال نمی‌کنید ما بد نتیجه نگرفته‌ایم و جزو سه تیم بالای جدول هستیم . تازه نیم فصل دوم شروع شده است.

 

گل‌محمدی در مورد اینکه فشار غیر فوتبالی باعث تعویق مسابقات می‌شود و منظورشما استقلال است یا سپاهان گفت:

استقلال در شرایط بدی مقابل ما قرار می‌گرفت و آن زمان تیم ما خیلی عالی بود اما بازی را لغو کردند. میل ندارم بیشتر در این مورد صحبت کنم. ما با تعویق بازی با استقلال مخالفت کردیم و نمی‌دانیم چرا آن زمان بازی تغییر کرد مسئولان باید جواب بدهند نه من!
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

کد خبر 844918 منبع: ایرنا برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد