Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم درآمدزایی کردند و باید حقوق خود را بگیرند.

به گزارش ایسنا، احمد نوراللهی درباره بازی با پدیده در جام حذفی گفت: حساسیت این بازی بالا بود. زدن ضربات پنالتی جذابیت زیادی داشت. در هر حال بازی پایاپای بود و خدا را شکر می‌کنیم که پیروز از زمین خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق بودیم و فقط در جام حذفی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. خدا را شکر که به جمع چهار تیم صعود کردیم. خودمان را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی آماده می‌کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی تیمش در این فصل یادآور شد: تلاش بازیکنان بود که توانستیم در آسیا موفق شویم و از AFC پاداش بگیریم. بازیکنان توانستند برای تیم درآمد زایی کنند. نیم فصل تمام شده و نیم فصل دوم شروع شده و دو سه ماه دیگر مسابقات به پایان می‌رسد اما فقط ۳۰ درصد گرفتیم. امیدوارم در چند روز آینده به تعهدات خود عمل کنند. امیدواریم مشکلات مالی را مرتفع کنند تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

نوراللهی تاکید کرد: در مسابقاتی که مدعیان زیاد شده، خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد نوراللهی تيم فوتبال پديده مشهد تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس با نتیجه ۱-۰ مقابل چلسی به پیروزی رسید. آنها پس از شکست برابر رئال مادرید به مصاف چلسی آمدند و توانستند با گلزنی در لحظات پایانی به فینال جام حذفی بروند.

کوین دی‌بروینه که عملکرد خوبی در بازی امشب داشت، پس از پایان دیدار، این پیروزی را به هواداران منچستر سیتی تبریک گفت و اعلام کرد که حالا پس از هفته‌ای سخت می‌خواهند استراحت کنند.

دی‌بروینه گفت:«الان واقعا خسته‌ام، هفته سختی بود. اما آمدن به اینجا و ارائه این عملکرد برای تیم فوق‌العاده است. فکر می‌کنم آنچه امروز بعد از ناکامی روز چهارشنبه نشان دادیم، کیفیت بالای ما را ثابت می‌کند. همه خسته هستیم، اما ما شایسته پیروزی بودیم

چهارشنبه نمایش خوبی داشتیم اما در چند صحنه بدشانسی آوردیم و به مرحله بعد نرسیدیم. الان وقت فکر کردن به گذشته نیست، ما به فینال جام حذفی رسیده‌ایم و چند بازی سرنوشت‌ساز در لیگ برتر داریم. پس از این بازی استراحت می‌کنیم و با تمام قوا به استقبال این بازی‌ها خواهیم رفت.»

دیگر خبرها

  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!