Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@11:04:06 GMT

دفاع بازیکن پدیده از حرکتش بعد از گلزنی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۶۵۳

دفاع بازیکن پدیده از حرکتش بعد از گلزنی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر بهنام برزای پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی خوبی از خود نشان دادیم و مستحق شکست نبودیم اما وقتی بازی به پنالتی کشیده می شود همه چیز به شانس بستگی دارد. اعتقاد دارم شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم.

وی در خصوص خوشحالی اش بعد از زدن گل به پرسپولیس گفت: من کار خاصی انجام ندادم و فقط خوشحالی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت من  اجازه نمی دهد که به کسی توهین کنم اما نمی دانم چرا بازیکنان پرسپولیس جو بدی ایجاد کردند.

کد خبر 4546190

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام برزای تيم فوتبال پديده تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی پیروز این میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

رودیگو توانست خیلی زود و در دقیقه ۱۲ تیمش را از حریف پیش بیندازد و شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق این بازی برتری را حفظ کردند اما در نهایت کوین دی بروینه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و رئال در پنالتی‌ها پیروز میدان شد.

کاراگر پس از پایان این بازی درباره حذف منچسترسیتی و صعود رئال به نیمه نهایی گفت:« آخرین شوتی که رئال مادرید در این بازی زد و در چهارچوب دروازه قرار داشت در دقیقه دوازدهم بود و آنها پس از آن فرصت دیگری نداشتند.

هر کسی که این بازی را بدون اینکه نام هر یک از دو تیم را بداند تماشا می‌کرد مطمئناً فکر می‌کرد که این دو تیم هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند رئال مادرید خوش شانس‌ترین تیمی است که توانست به مرحله بعدی صعود کند.»

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین بازیکن استقلال به روایت آمار
  • پدیده لیگ: به حواشی توجه نمی‌کنیم/ گلزنی در آسیا دلچسب بود
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال