Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:36:00 GMT

کلاهبردار حرفه‌ای پرداخت وام در ‌بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۶۶۳

کلاهبردار حرفه‌ای پرداخت وام در ‌بوشهر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهرگفت: فردی که با جعل عنوان از دستگاه‌های اجرایی اقدام به ۶ فقره کلاهبرداری برای پرداخت وام از شهروندان بوشهری کرده بود دستگیر شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه با حضور پلیس در همه عرصه‌ها فضا برای متخلفان ناامن شده است اظهار داشت: حضور مستمر و شبانه‌روزی پلیس در همه عرصه‌ها ضمن افزایش امنیت، فضا را برای متخلفان ناامن کرده و با مشارکت مردم افراد متخلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و  دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: یککلاهبردار حرفه‌ای با عناوین مختلف نظیر مدیر شرکت فلات قاره، کارمند استانداری، نماینده خرید سازمان برنامه و بودجه و غیره  افراد مورد نظر خود که غالبا بانوان بودند را شناسایی و با اظهار به دارا بودن شماره حساب بانکی و اعتبار در بانک‌ها، امکان دریافت وام برای متقاضیان را فراهم می‌کرد و با جلب نظر اعتماد این افراد مبالغی بین سه تا هفت میلیون تومان از آنان اخذ می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان  بوشهر با اشاره به اینکه این فرد پس از دریافت وجه نقد از افراد، دیگر جوابگوی تماس‌های تلفنی آنها نبود گفت: پس از شناسایی هویت فرد کلاهبردار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، با اقدامات اطلاعاتی و علمی، در یک عملیات هدفمند در مخفیگاهش دستگیر  و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد.

وی با بیان اینکه  متهم حین  بازجویی به 6 فقره کلاهبرداری با همین روش در بوشهر اعتراف کرد افزود: این متهم  با صدور قرار بازداشت موقت مرجع قضایی، به زندان منتقل شد.

بوشهر|کلاهبردار 500 میلیارد ریالی در بوشهر دستگیر شد"کلاهبردار حرفه‌ای" 100 میلیارد تومان پول متقاضیان وام را بالا کشیدبوشهر|24 سارق حرفه‌ای در دشتستان دستگیر شد

سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست با هوشیاری و دقت بیشتر فریب ترفند و شگرد این افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رویترز نوشت که پلیس فرانسه پیشتر این مکان را محاصره کرده بود.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه در پلیس فرانسه نوشت که این فرد ساعت ۱۱ به وقت محلی وارد کنسولگری شده و شی ای را که به نظر نارنجک به نظر می آمد به همراه یک جلیقه انتحاری حمل می کرد.

تارنمای روزنامه فرانسوی لوپوئن نیز مدعی شده بود که سفارت ایران درخواست مداخله پلیس را داده و فعالیت خط ۶ متروی پاریس به دلایل امنیتی متوقف شده بود.

اطلاعات بیشتری در مورد این رخداد منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه