Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:20:22 GMT

پویش نخریدن خودرو حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۷۱۱

پویش نخریدن خودرو حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی

به گزارش مشرق، حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با راه اندازی پویش نخریدن ماشین در توئیتر به بالا رفتن قیمت خودرو واکنش نشان داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب بی آزار تهرانی توییتر خودروسازان قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طرح ملی حافظان نور با هدف حفظ یکساله قرآن به صورت رایگان از سوی مؤسسه قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین برگزار می‌شود که طی آن آقایان و بانوان 13 تا 22 سال با اسکان شبانه‌روزی و شرکت در اردوهای رایگان موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.

 تشرف به عتبات عالیات در قالب پیاده‌روی اربعین و همچنین در ایام ماه رمضان، زیارت فصلی آستان قدس رضوی و شرکت در اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و گلزار شهدای کرمان (مقبره شهید حاج قاسم سلیمانی)، سفر به شهرهای شمالی کشور، منطقه آزاد قشم و کیش و ... از جمله برنامه‌های منظور شده در این طرح ملی است.

اهتمام ملی برای حمایت قرآنی از نوجوانان دارای محدودیت جسمی

شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین می‌توانند از امکان مرخصی یک‌ساله تحصیلی برخوردار شده ضمن آن که علاوه بر حفظ کل قرآن می‌توانند تسلطی اجمالی به ترجمه، تفسیر و تجوید قرآن کریم نیز پیدا کنند و به شرط قبولی در آزمون‌های اخذ شده، مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی samenoon.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09944133020 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس