Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:32:09 GMT

عالیشاه: امیدوارم مشکلات پرسپولیس برطرف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۷۳۹

عالیشاه: امیدوارم مشکلات پرسپولیس برطرف شود

تهران-ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم مشکلات برطرف شود تا از شرایط مناسب فاصله نگیریم.

به گزارش ایرنا؛ «امید عالیشاه» پس از پایان بازی پرسپولیس و پدیده مشهد در جام حذفی باشگاه های ایران، اظهار داشت: بازی های پرسپولیس فشرده و نزدیک به هم است و شاید همین موضوع باعث شده بود کمی به لحاظ بدنی کم بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت مهم برد بود که خوشبختانه به آن هم رسیدیم؛ به شخصه انتظار داشتم امروز هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.
وی افزود: مشکلاتی وجود دارد که باید زودتر برطرف شود. چند سالی است روی ریل موفقیت قرار داریم و حیف است این روند از بین برود.
این بازیکن باتجربه خاطرنشان ساخت: به لحاظ مالی شرایط تیم مساعد نیست. «ایرج عرب» هم نمی‌تواند به تنهایی از پس مشکلات بر بیاید و ما امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.
عالیشاه در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس هرچه پاداش گرفته باشند حق‌شان بوده چون به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. در ضمن ما فقط 25 درصد از پاداش خود را دریافت کردیم و این هم چیزی بوده که هیات مدیره آن را تصویب کرده است.
ورزشی**م.ت**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اميد عاليشاه تيم فوتبال پرسپوليس جام حذفي باشگاه هاي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم

سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نتیجه مطلوبی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  فراز کمالوند درباره دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است که در پنج شش سال اخیر همیشه شانس اول قهرمانی بوده و بازی سختی مقابل آن داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول پرسپولیس با تمام قدرت به میدان می‌آید. ما هم چاره‌ای نداریم که در هفت بازی باقیمانده با تمام قوا برابر حریفان قرار بگیریم.

کمالوند اظهار داشت: صنعت نفت در مسابقات گذشته امتیازهای زیادی را ازدست داده است، اما مردم و هواداران نفت آبادان بدانند که تا آخرین لحظه با تمام توان بازی خواهیم کرد. می‌دانم برد و باخت صنعت نفت ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این موضوع را درک نکرده‌اند متوجه شوند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. وظیفه ما این است که تا پای جان برای هواداران تلاش کنیم. از چهارم فروردین که به آبادان آمدم از این شهر نرفتم. من شبانه‌روزی کار کردم، اما نقاط ضعف زیاد بوده است و برای رفع آن تلاش کردیم.

کمالوند تصریح کرد: مردم از عملکرد ما در دیدار قبلی راضی بودند. برابر استقلال خوزستان تیم برتر میدان بودیم، اما باختیم. نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقاتی در صنعت نفت رخ داده و آخر فصل در این باره حرف می‌زنم، اما مردم بدانند بضاعت تیمم همین است.

سرمربی تیم صنعت نفت ادامه داد: امیدوارم فردا کار بزرگی انجام دهیم. بازیکنان ما باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و با تعصب بازی کنند. قول ماندن نمی‌دهم، اما قول می‌دهم تا پای جان می‌جنگیم. دلایل شرایط فعلی تیم را مفصل در پایان فصل خواهم گفت.

کمالوند درباره اینکه برای برد برابر پرسپولیس به میدان می‌روند یا تساوی گفت: دانش‌آموزی که برای 16 بخواند 10 می‌شود و کسی که برای 10 تلاش کند، رد می‌شود. روحیه من محافظه کارانه نیست و تلاش می‌کنیم با توجه به بضاعت‌مان به میدان برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • واسعی: خدا را شکر که در تیم نویدکیا هستم
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود