Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:06:04 GMT

پلی‌استور بازی ساخت حزب‌الله را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۷۶۹

«پلی‌استور» بازی «الدفاع المقدس» ساختِ واحد رسانه‌های الکترونیک حزب‌الله لبنان را مسدود کرد.

به گزارش فارس، «پلی‌استور» امکان دانلود بازی سه‌بعدی «الدفاع المقدس» ساخت واحد رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان در «اندروید» را متوقف کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، «حسن علام» مدیر پروژه این بازی اعلام کرد، تیم دست‌اندرکار برای اولین بار در تاریخ هفت دسامبر 2018 بازی را در پلی‌استور قرار دادند و با توجه به جنگ همه‌جانبه جهانی علیه حزب‌الله این احتمال می‌رفت که بازی مسدود شود، در 25 ژانویه 2019 این اتفاق رخ داد و علیرغم تعداد دانلودهای بالا بازی مسدود شد؛ بار دیگر بازی مذکور در تاریخ 28 ژانویه 2019 بر روی پلی‌استور قرار گرفت اما برای بار دوم در تاریخ دوم فوریه 2019 مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علام تأکید کرد، مسدود کردن این بازی در نتیجه ترس دشمنان از آن است، این بازی متوقف شد زیرا از مقاومت و ساخت نسلی مقاوم حمایت می‌کرد و دشمنان مقاومت نمی‌توانند این را ببینند.

بازی دفاع مقدس در اسفندماه 1396 طی مراسمی در بیروت رونمایی شد. در این بازی پیروزی‌های حزب‌الله و محور مقاومت بر دشمن تکفیری در سوریه و منطقه به تصویر کشیده شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فناوری پلی استور بازی فیلتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد