Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود راستی مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع)، گفت: نخستین اردوی سیاحتی و زیارتی خادمان موکب احمدبن موسی (ع) به مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۴۶ نفر از خادمان موکب احمدبن موسی (ع) در قالب ۶ دستگاه اتوبوس طی ۳ روز به زیارت حرم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) مشرف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی با بیان اینکه از این تعداد ۲۶ نفر خواهر و مابقی برادران هستند، زمان حرکت خادمان به مشهد مقدس را ساعت ۱۳ روز چهارشنبه، اول اسفندماه اعلام کرد.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) ادامه داد: خادمان موکب طی ۳ روز در مجتمع امام رضا (ع) مشهد مستقر خواهند شد و در روز ۵ اسفندماه نیز به سمت شیراز حرکت خواهند کرد که به یاری خدا در روز ۶ اسفندماه به شیراز وارد خواهند شد.

موکب احمدبن موسی (ع) شیراز، بزرگترین موکب استان فارس است که هر ساله طی ایام اربعین در کربلای معلی به خدمت‌رسانی به تمام زائران اربعین اعم از ایرانی و غیر ایرانی می‌پردازد
انتهای پیام/م

خادمان موکب احمدبن موسی (ع)راهی مشهد الرضا می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم منتخب هیمالیانوردی باشگاه‌های مشهد به دماوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی مشهد، علی برومند در مراسم اعزام تیم هیمالیا نوردی منتخبین باشگاه های مشهد ادامه داد: واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که شهر مشهد دارای چنین تیم قوی و منسجمی برای صعود های برون مرزی است.
وی خاطرنشان کرد: اینکه از کمترین فرصت ها برای آمادگی استفاده می‌کنید نشانه عزم جدی شما برای رسیدن به این هدف بزرگ است.
رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی مشهد نیز در این مراسم گفت: باعث افتخار است که پس از سال‌ها سکوت در کوهنوردی مشهد امروز شاهد یک اتفاق خوب هستیم.
مهدی جلیل زاده اظهار کرد: تشکیل تیم هیمالیانوردی در شهر مشهد یک اتفاق بزرگ است و نباید این دستاورد را دست کم بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار منتخبین باشگاه های مشهد در اردوی هیمالیانوردی شرکت می کنند که امیدوارم با ادامه این روند شاهد پرورش چند پلنگ برفی دیگر در شهرمان باشیم.
مسئول کمیته هیمالیانوردی هیئت کوهنوردی مشهد نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی که در منطقه دماوند وجود دارد امیدوارم برنامه های تیم به خوبی اجرا و اعضا به آمادگی بیشتری دست پیدا کنند.
جواد اکبری افزود: این چهارمین اردوی تیم هیمالیانوردی مشهد است که این روند تا رسیدن به آمادگی کامل برای صعودهای برون مرزی و بالای ۷ هزارمتر ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس
  • اعزام تیم منتخب هیمالیانوردی باشگاه‌های مشهد به دماوند
  • آسمان مشهد مقدس امروز با افزایش ابر و احتمال بارش همراه است
  • اعطای نشان خادمی حرم علی بن موسی الرضا (ع) به عوامل برنامه «محفل»