Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:59:32 GMT

انصاری: پاداش چندمیلیون دلاری ما کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۸۷۱

انصاری: پاداش چندمیلیون دلاری ما کجاست؟

محمد انصاری که به دلیل مصدومیت در فینال آسیا دور از میادین است، در مصاحبه با خبرنگاران پس از رسیدن پرسپولیس به نیمه نهایی، زبان به انتقاد از شرایط موجود در باشگاه گشود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل پارگی رابط صلیبی از میادین فوتبالی دور شده است، بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل پدیده و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: مهم این بود که صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سختی پیروز شدیم اما توانستیم به سلامت به مرحله بعد راه پیدا کنیم.


انصاری در مورد مشکلاتی که این روزها پرسپولیس با آنها دست به گریبان است، توضیح داد: در این چند سال ما نتایج خوبی گرفتیم ولی فکر کنم یک سری مشکلات در نتایج تیم پنهان شده است. مشکلاتی ساده مانند زمین تمرین که برای تیمی مثل ما که طی دو سه سال اخیر همیشه میان مدعیان آسیا بوده، مناسب نیست. یک زمین ساده و امکانات ابتدایی برای موفقیت در آسیا ناچیز است. تیمی مانند پرسپولیس که جزو بهترین تیم‌های کشور است، برای موفقیت‌های بین‌المللی نیازمند یک‌سری امکانات است که باید بیشتر به آن توجه شود. امکانات ما در مقایسه با تیم‌های آسیایی خیلی کم است.


مدافع میانی پرسپولیس گلایه های خود را اینگونه ادامه داد: مشکل دیگر مباحث مالی است. مشکلاتی در باشگاه داریم. ما پاداش چند میلیون دلاری گرفتیم که نمی‌دانیم کجاست. باید زودتر پاداش‌ها پرداخت شود. ما شنیدیم به خاطر تحریم است. من به پول عمل بازیکنان ورد نمی‌کنم. باید مسائل کلان باشگاه حل شود و بتوانیم از این مشکلات خارج شویم.


انصاری در مورد اعتصابی که بازیکنان پرسپولیس داشته اند و جلسه ای که با عرب سرپرست باشگاه در این زمینه داشته اند، بیان کرد: استفاده از لغت اعتصاب خوب نیست. باید هر چه زودتر مشکلات مرتفع شود. بازیکنان فقط و فقط به احترام هوادارانی که در سرما ماندند و از تیم حمایت می کنند، بازی می‌کنند. بازیکنان با جان و دل و به افتخار هواداران تمرین کردند و با مصدومیت به میدان رفتند. ما در چند سال اخیر مشکلاتی داشتیم. بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات برای ما رخ داد. بازیکنان ما لایق بیشتر از این‌ها هستند.

محمد انصاری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم

زایمان سزارین به دلیل مشکلاتی که منشاء مادری یا جنینی دارند در زمان طبیعی آن ۳۹ هفته و دو روز انجام می‌شود ولی اگر نوزاد به بهانه تاریخ رند زودتر از موعد معمول یعنی در ۳۷ یا ۳۸ هفتگی به دنیا بیاید، نارس است و در بیشتر موارد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرامی‌گیرد.

این نوزادان جانشان در خطر است و در صورت بستری در بخش‌های ویژه نوزادان علاوه بر دریافت دارو، احتمال ایجاد مشکلاتی در سیستم مغز و اعصاب و بیماری‌های تنفسی و خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها وچود داشته و فرآیند رشد این نوزادان هم دچار اختلال می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!