Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:31:24 GMT

تصادفات جاده ای در مازندران کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۸۸۶

تصادفات جاده ای در مازندران کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی برای کاهش سوانح رانندگی گفت: تصادفات جاده ای در مازندران کاهش یافت. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمدآفرین محمدزاده در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی ارتقای ایمنی استان در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای عاملی موثر در جهت کاهش سوانح رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هدف از برگزاری این جلسه، هماهنگی در راستای ارتقای ایمنی تردد جاده ای در ایام پر ترافیک نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: کمیسیون هماهنگی ارتقای ایمنی به منظور تحلیل تصادفات و سوانح، هم اندیشی و تصمیم گیری در مورد موضوعات مرتبط با ارتقای ایمنی تردد در محورهای برون شهری استان برگزار می شود تا شاهد کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

دستور وزیرکشور درباره جلسات راهبردی وضعیت تصادفات استان‌هاجاده ایلام- حمیل به کرمانشاه نیازمند اصلاح پیچ‌های خطرناک10 بریدگی غیراستاندارد در جاده‌های استان گلستان ایمن‌سازی می‌شود

محمدزاده خاطرنشان کرد: مازندران از ابتدای سال تا کنون شاهد کاهش تصادفات 7/3 درصدی بوده که امید است با تدابیر لازم و هم اندیشی دستگاه های مرتبط، شاهد کاهش تصادفات در ایام پرترافیک نوروز نیز باشیم.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است

مجتبی اقوامی پناه فرماندار مهدیشهر گفت: کارخانه چینی رویال از جمله واحدهای صنعتی راکد در شهرستان مهدیشهر است که احیای آن نقشی مم در اشتغالزایی و رونق این دیار دارد.

فرماندار مهدیشهر افزود: انتظار می‌رود دولتمردان برای احیای واحد صنعتی چینی رویال که از سالها پیش تعطیل است تمهیدات ویژه درنظر بگیرند.

وی اضافه کرد: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، دانشکده منابع طبیعی و زیرساخت جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه پساب از جمله طرح‌های مهدیشهر نیازمند توجه دولت سیزدهم در سفر به استان سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران