Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد شرایط این روز‌های تیم پرسپولیس گفت: در چند سال گذشته موفق شده ایم نتایج خوبی کسب کنیم، اما مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند. ما با مشکلات پیش پا افتاده‌ای به مانند زمین تمرین مواجه هستیم و فکر می‌کنم تیمی که قرار است در بازی‌های آسیای حضور داشته باشد یک زمین تمرین و یکسری امکانات اولیه لازمه‌ی موفقیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعضی تیم‌ها در لیگ برتر حضور دارند که برای ماندن در لیگ برتر بسته می‌شوند، بعضی تیم‌ها برای قهرمانی و تیم‌هایی هم هستند که می‌خواهند در آسیا مقام کسب کنند. تیم‌هایی به مانند پرسپولیس برای موفقیت‌های بین المللی به امکانات و توجه بیشتر نیاز دارد. اگر تیم ما را از نظر یکسری امکانات اولیه با تیم‌های دیگری که در بازی‌های آسیایی حضور دارند مقایسه کنید متوجه می‌شود که امکانات ما ضعیف‌تر است. لازمه‌ی اول یک تیم خوب یک زمین خوب است حال شما زمین تمرین ما را بیایید مشاهده کنید که چه وضعیت نامساعدی دارد.

انصاری در مورد مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات مالی هم وجود دارد که همه از آن اطلاع دارند. ما برای نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پاداش میلیون دلاری گرفتیم و نمی‌دانم مشکل کجاست که این پول‌ها به ما نرسید. ما با حمایت هواداران و زحمت بچه‌ها نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و باید زودتر پاداش‌ها داده شود. نمی‌دانم مشکلات بابت تحریم است یا هرچیز دیگری، اما پرداختی‌ها باید خیلی زودتر انجام می‌شد.

او ادامه داد: ما مشکلی با این شرایط نداریم و مهمترین موضوع رفع مشکلات کلان باشگاه است که امیدوارم با تدبیری که انجام می‌شود این اتفاق بیافتد و ما بتوانیم از این مشکلات خارج شویم و در ادامه کار موفق‌تر شویم. فکر می‌کنم اعتصاب لغت قشنگی نیست، اما باید هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود. وقتی با بچه‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم فقط به خاطر هواداران است که حرفی نزدیم. ما تمام تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم باشگاه و کسانی که باید حمایت بکنند باید نگاه ویژه‌ای به بچه‌های پرسپولیس داشته باشند، چون واقعا لیاقتش را دارند.

انصاری درمورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در جام حذفی گفت: بازی پر فشار و درگیرانه‌ای بود امیدوارم و مصدومیت سید جلا حسینی جدی نباشد. دیدار سختی بود، اما مهم صعود به مرحله بعد بود که اتفاق افتاد.

انصاری در مورد شرایط مصدومیتش گفت: از ۳ هفته دیگر نرم دوی را آغاز می‌کنم و امید وارم مشکلی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید:

مصلح: انتطار داریم از زحماتمان قدردانی شود/ درباره اعتصاب تمرین از بزرگتر‌ها بپرسید

پرسپولیس ۱ (۳) - پدیده شهر خودرو ۱ (۱) / هتریک برانکو در روز طلسم شکنی در جام حذفی + فیلم و حاشیه‌ها

فتاحی: پرسپولیس به دلیل تبلیغات شرکت توسعه جریمه می‌شود

انتهای پیام/

صحبت های انصاری در مورد باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جدول ریاضی داریم، کشف رابطه پنهان در آن با شماست!

عصر ایران - حل کردن معماهای ریاضی می تواند چالش برانگیز و سرگرم کننده باشد. در معمای ریاضی زیر جدولی حاوی یک سری اعداد مختلف دیده می شود. در ستون آخر جدول جای یک عدد خالی باقی مانده است. شما باید با استدلالی منطقی عدد درست را یافته و به جای علامت سوال قرار دهید؟

 

 

حل کردن معماهای ریاضی می تواند به تقویت توانایی های تجزیه و تحلیل، بهره هوشی، دانش مفاهیم ریاضی و مهارت های محاسباتی انسان کمک کند.

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

پاسخ درست عدد 3 است. در ادامه روش رسیدن به این عدد ارائه شده است.

 

139 × 3 = 417

 

417 × 2 = 834

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برای حل این معمای ریاضی یک فرمول بسازید!

دیگر خبرها

  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • تفاوت اف ۲۲ و جنگنده جی ۲۰ چیست؟
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • اف-۲۲ آمریکایی بهتر است یا جنگنده جی-۲۰ چین؟
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • یک جدول ریاضی داریم، کشف رابطه پنهان در آن با شماست!
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس