Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:00:37 GMT

بوسکتس: نباید اتفاقات فصول قبل تکرار شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۹۰۴

بوسکتس: نباید اتفاقات فصول قبل تکرار شود

سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه بارسلونا امیوار است این فصل لیگ قهرمانان برای آنها متفاوت باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در فصول اخیر قادر به راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نبوده، فردا شب در اولین گام دور حذفی باید مهمان لیون باشد و بوسکتس امیدوار است تیمش در خانه حریف موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار برابر لیون: "ما می دانیم که این رقابت ها متفاوت است و آنچه که ما تا به حال انجام داده ایم هیچ ارزشی ندارد. جاه طلبی ما باید در بالاترین حد ممکن باشد و ما از اتفاقاتی که سالهای قبل برای بارسلونا رخ داده به خوبی آگاهیم.

 

 

قصد داریم یک نتیجه خوب در برابر یک حریف خطرناک به دست آوریم و هدف ما گلزنی در بازی رفت است. اتفاقاتی که در فصل قبل باعث حذف ما شد بسیار ناراحت کننده بود و ما امیدواریم این اتفاق تکرار نشود. لیون تیمی با سیستم قدرتمند و البته تعادل بالاست. شرایط در میانه میدان نامشخص است اما ما به کیفیت حریف  احترام می گذاریم و باید همه چیز را برای ارائه نمایشی خوب آماده کنیم.

 

ما احترام زیادی نسبت به لیون قائل بوده و می دانیم که آنها نتایج خوبی در برابر قدرت هایی مانند PSG یا منچستر سیتی به دست آورده اند اما شرایط این دیدار متفاوت است. ما از آنچه می توانیم انجام دهیم آگاه بوده و برای همه چیز آماده هستیم."

 

تمدید قرارداد والورده: "این همان اتفاقی است که همه ما می خواستیم رخ بدهد و حالا همه ما از ماندن والورده خوشحال هستیم و امیدواریم که آرامش بر تیم حاکم شود."

 

اتفاقات این هفته لالیگا: "نتایج رقبا برای ما خوب بود، اما این اتفاقات هیچ تاثیری در عملکرد ما ندارد و بارسلونا باید به مبارزه کردن ادامه دهد."

بارسلونا سرخیو بوسکتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سرخیو بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال یکی از مصدومان نبرد رئال مقابل سیتی بود. کارواخال پس از نمایش فوق‌العاده‌اش ابتدا مقابل گریلیش و سپس مقابل دوکو، در دقیقه 110 بازی به دلیل گرفتگی عضلانی بیرون رفت و ادر میلیتائو وارد زمین شد. 

صبح امروز، رئال اولین تمرین جدی خود برای ال‌کلاسیکو که یکشنبه در برنابئو برابر بارسلونا برگزار می‌شود را انجام داد. مدافع راست رئال ولی در سالن بدنسازی ماند و در تمرین گروهی نبود. نظر کادر فنی حداکثر احتیاط در مورد او است.

تمرین با گرم کردن روی چمن شروع شد و رئالی‌ها سپس تمرینات تاکتیکی و مالکیت توپ را انجام دادند. تمرین با چند بازی درون تیمی در زمینی کوچک به پایان رسید.

مارکا نوشته است که کارواخال به دلیل مشکل بدنی تمرین نکرد اما همه چیز نشان می‌دهد که او یکشنبه برابر بارسلونا شروع خواهد کرد. برای ال‌کلاسیکو تیبو کورتوا و آلابا قطعا غایب هستند و به روند بهبودی خود ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • سقف متحرک چیست و مزایای آن در همه فصول
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد