Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@04:40:25 GMT

بازیکن پدیده: درگیری با بیرانوند مسئله مهمی نیست!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۹۵۳

به گزارش ایلنا، محمد مهدی مهدی‌خانی پس از شکست پدیده مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: حیف شد بازی را واگذار کردیم. ابتدا از حریف پیش افتادیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم. آنها جز یکی دو کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشتند و درنهایت هم در پنالتی برنده شدند.

وی در مورد مشکلات پدیده عنوان کرد: با آمدن حمیداوی مشکلات ما حل شده است و قول دادند تمامی مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بالاتر لیگ را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌خانی در مورد درگیری‌ای که با علیرضا بیرانوند به وجود آمد، اضافه کرد: این مسائل طبیعی است. یک لحظه تمرکزم را از دست دادم و علیرضا بیرانوند هم پیش آمد. خیلی مسئله مهمی نیست.

وی در مورد عدم حضورش در اردوی تیم امید عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مسئولان تیم امید صحبت کردند تا ما به اردو نرویم چراکه مسابقات فشرده بوده و نتوانستیم به آنها اضافه شویم، ان‌شاءالله از اردوهای بعدی در کنار تیم امید هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پدیده مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند. تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند. اما بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فرد که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

کد خبر 846204 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت