Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گفت: برگزاری جشنواره ملی دانشجویان دانشگاه پیام نور نشان از عزت و اقتدار فرهنگی دانشجویان پیام نور دارد و جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، امین ناجی امشب در مراسم پایانی جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام‌نور با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی جشنواره توسط مدیران فرهنگی اظهارداشت: در دورانی که ناامیدی و مشکلات زیادی وجود دارد این 2 روز برپایی جشنواره ملی نوعی نشاط و شور را در بین دانشجویان شاهد بودیم و امیدوارم که این نشاط را به نسل بعد منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور افزود: در بازدید از غرفه‌های دانشجویی نوعی احساس عزت و اقتدار فرهنگی را در دانشجویان پیام‌نور مشاهده کردیم.

ناجی با تاکید بر اینکه برای نخستین‌بار سه‌گانه جشنواره را همزمان با هم داشتیم، اظهار کرد: این نخستین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان باهمدیگر برگزار شد، در صورتی که هر کدام به خودی خود، رویدادی بزرگ است و ما با توجه به شرایط و محدودیت‌ها شاهد تجربه جدیدی در این بخش بوده‌ایم.

تهران|4 پروژه آموزشی فرهنگی با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد در اسلامشهر کلنگ‌زنی شدپربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در بیست و نهم بهمن‌ماهمیراث فرهنگی و گردشگری اولویت اصلی در استان یزد است

وی گفت: با توجه به اینکه جشنواره ملی  رویش، حرکت و نشریات در سال 98 در استان سمنان برگزار می‌شود از همه مدیران فرهنگی استان‌ها تقاضا دارم که برای برگزاری با کیفیت‌تر این جشنواره در سال آینده آسیب‌شناسی کنند و نظرات و پیشنهادات خود را به معاونت فرهنگی ارسال کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه نشان از عزت و اقتدار فرهنگی دانشجویان پیام نور دارد و جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ناجی گفت: در دورانی که ناامیدی گوش همه را کر کرده است برپایی این نمایشگاه مملو از امید در بین نسل جوان بود. این کارها آن‌قدر زیبا و پرنشاط بود که انسان به نسل آینده احساس غرور و عزت می‌کرد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی