Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: یک منبع اطلاعاتی عراقی به شبکه روسیا الیوم گفت که ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش همچنان زنده و طی دو روز گذشته در مناطق مرزی عراق و سوریه مشاهده شده است.

وی افزود: بغدادی دیگر به همراه هیئت و یک گروه مسلح از محل استقرار خود خارج نمی‌شود و بلکه نیروهای محافظ او با حضور در بین مردم از دور مراقب او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع امنیتی در ادامه تصریح کرد: نقشه تحرکات سرکرده داعش توسط دستگاه اطلاعات عراق و ائتلاف بین‌المللی تکمیل شده و تحت نظر آنهاست.

در همین راستا، رسانه‌های محلی عراق امروز (دوشنبه) به نقل از یک منبع اطلاعاتی دیگر اعلام کردند که بغدادی به خاطر ترس از شناسایی مخفیگاهش، به مناطق مختلف سوریه می‌رود و مدام مکانش را تغییر می‌دهد.

این منبع در ادامه گفت که سرکرده داعش به این منظور که توسط شهروندان شناسایی نشود، عمامه خود را کنار گذاشته و پوششی امروزی را انتخاب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ابوبکر البغدادی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم

نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که آمریکا باید به حضور غیرقانونی در سوریه و حمایت از گروههای تروریستی پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «قصی الضحاک»، نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت: درباره خطرات تشدید تنش و ملتهب شدن اوضاع از سوی اسرائیل که برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در تحقق اهداف نظامی اش در غزه تلاش می کند، هشدار دادیم.

نماینده روسیه: نشست شورای امنیت نمایش ریاکاری غرب استآمریکا، انگلیس و فرانسه چشم خود را روی واقعیت بستند

الضحاک تاکید کرد ما مقامات رژیم اشغالگر و دولت آمریکا را مسئول کامل تجاوزات اسرائیل و هرگونه تنش بیشتر که امنیت در منطقه را تهدید می کند، می دانیم.

وی خاطر نشان کرد ما خواهان پایان یافتن حضور غیرقانونی و نامشروع آمریکا در خاک سوریه و پایان حمایت آن از گروههای تروریستی هستیم.

نماینده سوریه تاکید کرد زمان آن فرا رسیده تا کشورهای غربی به سیاستهای ویرانگر خود پایان داده و اقدام به تحمیل توقف فوری تجاوزات اسرائیل به ملت فلسطین کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • کمترین داده‌‌های آماری مازندران در بخش کشاورزی است