Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:51:39 GMT

ستاره های بارسلونا راهی لیون شدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۹۸۹

بازیکنان باشگاه بارسلونا امروز فرودگاه شهر بارسلون را به مقصد فرانسه و شهر لیون ترک کردند.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب و در جریان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در فرانسه به مصاف لیون فرانسه برود و ستاره های این تیم امروز با پروازی اختصاصی راهی این شهر شدند.

 

مهم ترین چهره این پرواز را شاید می توان ساموئل اومتیتی، مدافع جوان و باکیفیت بارسلونا دانست که بعد از مدت ها شرایط بازی کردن پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اومتیتی آخرین بار در اواخر ماه نوامبر لباس بارسا را بر تن کرده بود و حالا بعد از مدت ها شانس بازی کردن دوباره را پیدا کرده است.

 

لیونل مسی، کاپیتان 31 ساله بارسلونا با 24 گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم بوده و به دنبال بهبود این رکورد است اما لوییس سوارز سه سال و پنج ماه و سه روز است که در دیدارهای بیرون از خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده و امیدوار است این طلسم برابر لیون شکسته شود.

 

 

 

 

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!

پیش‌بینی‌های ژائو فلیکس و میکا ریچاردز کاملا اشتباه بودند.

طرفداری | به نظر نباید زیاد روی پیش‌بینی‌های میکا ریچاردز و ژائو فلیکس حساب باز کرد.

هفته قبل ژائو فلیکس بازیکن بارسلونا پیش‌بینی خود در مورد حضور چهار تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ارائه کرد که حالا مشخص شده تمام تیم‌هایی که او صحبت از حضورشان در مرحله نیمه‌نهایی را داشته است، حذف شده‌اند.. فلیکس در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه او انتظار دارد چه تیم‌هایی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند گفته بود:

بارسلونا، اتلتیکومادرید، منچسترسیتی و آرسنال.

پیش‌بینی ژائو فلیکس از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چهار تیمی که طی دو شب گذشته با شکست مقابل حریفانی که فلیکس صحبتی از آنها نکرده بود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. میکا ریچاردز هم حتی یک پیش‌بینی صحیح از صعود کنندگان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشت. او هم دقیقا پیش‌بینی مثل ژائو فلیکس داشت و چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی را بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی و آرسنال دانسته بود. میکا ریچاردز درنهایت منچسترسیتی و بارسلونا را دو تیم صعودکننده به فینال حساب کرده بود که منچسترسیتی با پیروزی 1-0 مقابل بارسلونا می‌توانست به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

پیش‌بینی میکا ریچاردز از 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان پیش‌بینی میکا ریچاردز از 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم  

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا