Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:02:51 GMT

نیاز به روکش آسفالت راه های سرایان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۰۱۰

نیاز به روکش آسفالت راه های سرایان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل نقل جاده شهرستان سرایان ، محور سراهی رم – سرایان- فردوس به عنوان یک راه شریانی و اصلی و به عنوان یک محور ترانزیت بار از معادن سنگ آهن خواف و از مسیر قاین – سرایان - فردوس – کرمان – بندر عباس مورد استفاده حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند سال اخیر ترافیک محور و عبور تریلی و کامیون سنگین از این محور افزایش یافته است.

باتوجه به اینکه جاده موجود دو طرفه می‌باشدو برای این حجم از ترافیک طراحی نشده است، رویه آسفالت جاده علیرغم اقدامات نگهداری صورت گرفته تا کنون در بسیاری از قسمت‌ها دچار تخریب شده است؛ لذا ارتقاء جاده موجود از یک جاده دو طرفه به جاده دو بانده ضروری به نظر می‌رسد و قسمت‌هایی از این محور باند دوم ایجاد گردیده است و زیر بار ترافیک است و یا در دست ساخت می‌باشد.

حد فاصل سرایان به دوست آباد و سرایان – آیسک – سراهی سرند هم با پیگیری‌های صورت گرفته مطالعه و نقشه برداری پروژه جهت احداث باند دوم انجام و ۸ کیلومتر از ابتدای محور سرایان – دوست آباد عملیات زیر سازی انجام شده است که در صورت تامین اعتبار روسازی و آسفالت این قطعه و همچنین عملیات زیر سازی ادامه مسیر در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد

در راستای نگهداری جاده آسفالته موجود، و با پیگیری بعمل آمده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرایان و با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و از محل اعتبارات ملی روکش آسفالت گرم در قسمت‌هایی از محور که شدت تخریب بیشتر است اجرا می شود

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند