Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:25:41 GMT

سرود صعود با مرد شماره یک: تشویقم کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۰۲۵

سرود صعود با مرد شماره یک: تشویقم کنید

وقتی بازی به پنالتی کشیده شود و بیرانوند گلر باشد، خیال هواداران آن تیم راحت می‌شود؛ علی بیرو که پنالتی رونالدو را مهار کرده، امروز یک ضربه را گرفت و تیمش را به مرحله بعد برد.

به گزارش "ورزش سه"، ضربات پنالتی با نام علیرضا بیرانوند دیگر عجین شده است؛ کسی که در جام جهانی آنقدر اعتماد به نفس دارد که ضربه کریس رونالدو را مهار کند و در بازی حساس جام ملت‌ها مقابل عمان در دقیقه دو نگذارد پنالتی کاپیتان حریف گل شود، باید هم وقتی مسابقه تیمش به ضربات پنالتی کشیده می‌شود اینقدر تحرک داشته باشد و با انگیزه بالا مقابل ضربات بازیکنان حریف بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند البته خاطرات تلخی هم در این ضربات دارد، مثل بازی با نفت آبادان در یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته که منجر به شکست و حذف پرسپولیس شد. در آن مسابقه گلر ملی‌پوش پرسپولیس وقتی ضربه بازیکن نفت به دیرک دروازه‌اش خورد و راهی به چارچوب نیافت، اقدام به شادی عجیبی کرد که بعد از آن به سوژه‌ای علیه خودش تبدیل شد. او با پشتک‌های خود به دنبال این بود تا روحیه حریف را تضعیف کند و نشان دهد اکنون شانس تیمش برای صعود افزایش یافته است، اما در نهایت این طلایی پوشان آبادانی بودند که در ضربات پنالتی جواز صعود به مرحله بعدی را به دست آوردند تا خاطره تلخی در ذهن بیرانوند شکل گیرد.

 

 


دروازه‌بان شماره تیم ملی فوتبال ایران امروز در مصاف با پدیده درست در یک چهارم نهایی جام حذفی بار دیگر اتفاقات پارسال را تکرار کرد. او البته وقتی شوت‌های بازیکنان پدیده یکی پس از دیگری به آسمان کوبیده می‌شد، پشتک نمی‌زد، اما با حرکت دست خودش سعی داشت روحیه بازیکنان حریف را خراب کند. علی بیرو یکبار از هواداران خواست به تشویق تیم و خودش بپردازند و یکبار هم با مشت‌های گره کرده به سمت نیمکت خودی نگاه کرد و شادی کرد. اوج شادی اما بعد از ضربه‌ای بود که خودش آن را مهار کرد. وقتی ضربه پنالتی چهارم پدیده می‌توانست همه چیز را به تساوی بکشد، بیرانوند خودش وارد عمل شد و با شیرجه به سمت راست شوت بازیکن چپ‌پای حریف را گرفت تا هنرش در خراب کردن روحیه حریف را نشان دهد.

 


بیرانوند بعد از مهار آن پنالتی دست راست را روی گوشش گذاشت تا صدای تشویق هواداران را بگیرد و بشنود و اینچنین شادی خود را تکمیل کند. دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس هرقدر سال گذشته در مصاف با نفت آبادان بدشانسی آورد، اینبار مثل دیدار با پرتغال و عمان طعم خوش شانسی را چشید و توانست نقش ویژه‌ای در صعود تیمش داشته باشد. شادی جالب با احمد نوراللهی بعد از گل شدن پنالتی چیپ علیپور و قطعی شدن صعود پرسپولیس هم پایان بخش حرکات عجیب و البته جالب علی بیرو در مسابقه با پدیده بود.

 

 

 


با شرایط موجود دیگر باید باور کنیم که بیرانوند پا در مسیر دروازه‌بان های پنالتی‌گیر فوتبال ایران گذاشته است؛ حالا دیگر همه آنهایی که بعد از مهار پنالتی رونالدو آن را با چاشنی شانس و بد زدن ضربه توسط این ستاره همراه دانستند، باید انصاف را درباره بیرانوند در نظر بگیرند. اگرچه کری‌خوانی های بیرانوند در ضربات پنالتی شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و آن را رفتاری غیرحرفه‌ای توصیف کنند.

 

 

شادی گل خاص علی بیرانوند و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس که اولی پنالتی زد و دومی پنالتی گرفت

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!

به گزارش ورزش سه، اولین بازی گلر جوان سرخپوشان در ورزشگاه ازادی مصادف با سومین کلین شیت رفیعی در فصل جاری شد. جالب آنکه پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی با دروازه بانی غیر از بیرانوند بازی را شروع کرد که آخرین بار این اتفاق ۶۸۱ روز قبل  و زمانی که هنوز بیرانوند به پرسپولیس نیامده بود رخ داد بود.

آن هم در دیدار هفته آخر پرسپولیس در لیگ بیست و یکم مقابل فجر که شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشتند. در آن دیدار احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود. آن بازی در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

اگرچه که بیرانوند فصل قبل و در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در آخرین دقایق نیمه نخست از زمین اخراج شد اما در تمام بازی های تیمش در ورزشگاه آزادی به میدان رفته بود و تنها دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان را به دلیل محرومیت از دست داد.

دو غیبت بیرو در فصل جاری نیز در بازی های خارج از خانه سرخپوشان مقابل ذوب آهن و گل گهر رقم خورده بود تا حالا پرسپولیس بعد از نزدیک به دوسال بدون بیرانوند در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۵
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • داور برای ملوان پنالتی نگرفت و گل پرسپولیس آفساید بود!