Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@12:03:03 GMT

درخواست ستاره پرسپولیس از هواداران + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۰۳۱

درخواست ستاره پرسپولیس از هواداران + عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهاجم کروات سرخ‌پوشان که نتوانسته است در هفته‌های اخیر توقعات از خود را برآورده کند، اظهار داشت جا افتادنش در لیگ ایران و تیم پرسپولیس نیاز به زمان دارد.

 

 ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل پدیده شهر خودرو، گفت: بازی سختی بود. بازی‌هایی در سطح بالا همیشه سخت هستند، اما مهم است که توانستیم به مرحله بعدی برویم و این هدف ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص حسش پس از پیروزی در ضربات پنالتی اظهار داشت: در ضربات پنالتی این مهم است که تیم برنده باشد و تفاوتی ندارد چه کسی ضربه بزند. از طرفی هر کسی شانس بیشتری داشته باشد، برنده است.

 



مهاجم کروات پرسپولیس در خصوص اینکه موقعیتی برای گلزنی داشت که آن را از دست داد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. اوکی بود و اکنون فقط این مهم است که تیم راهی مرحله بعدی شده است.

بودیمیر درباره اینکه به نظر می‌رسد هنوز با بازیکنان پرسپولیس هماهنگ نشده است، گفت: بله، زمان طبیعی است. من از لیگی متفاوت و تیمی متفاوت به اینجا آمده‌ام و نیاز به زمان دارم و از هواداران می خواهم به من فرصت بدهند. 

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بودیمیر ماریو بودیمیر ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.

در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس