Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:53:15 GMT

پرونده هفت سنگان نیازمند برخورد قاطع است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۱۰۱

پرونده هفت سنگان نیازمند برخورد قاطع است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اسناد سوء استفاده از زمین‌های هفت‌سنگان از محکمات قانونی است و لازم است که در این رابطه قاطعانه برخورد شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر دادگستری افزود: در گذشته اتفاقاتی در قزوین افتاد که لطمه‌های بسیاری را به استان ما وارد کرد و فضا به گونه‌ای شد که ما شکایت خودمان را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همه کارشناسان و صاحب نظران در این عرصه اذعان دارند که زمین‌های هفت‌سنگان، زمین‌های کشاورزی است اما با این وجود کسانی که در این استان صاحب منصب هم بودند، این زمین‌ها بین خود و خانواده‌هایشان را تقسیم کردند.
آیت الله عابدینی تاکید کرد: ما می خواهیم در این زمینه تحقیق و بررسی صورت پذیرد و با کسانی که در این قضیه دست داشتند برخورد کنید و بیت‌المال را بازگردانید.
ادامه داد: اکثر مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند شما پاکدست هستند و ضروری است با کسانی که از مسئولیت‌ها به جای خدمت به مردم سوء استفاده می‌کنند، برخورد جدی شود.
امام جمعه قزوین به موضوع دفن زباله در استان اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر زباله‌های چند استان وارد استان قزوین می‌شود؛ از مسئولان می‌خواهیم اجازه ندهند با ورود این زباله‌ها که قسمتی از آنها احتمال آلوده کردن آب‌های زیرزمینی را به وجود می‌آورد، وارد استان قزوین شود و زباله هر استان در همان استان دفن و یا بازیافت شود.
وی عنوان داشت: با عنایت خداوند امروز وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم و باید به پاس این برکت بزرگ و عنایت الهی، شکرگزار خداوند باشیم.
آیت الله عابدینی ادامه داد: امام خمینی (ره) و فرزندان انقلابی ایشان سختی‌ها، شکنجه‌ها و زندان‌های زیادی را تحمل کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و شرایط بدی که در کشور حاکم بود بخاطر همان سختی‌ها و مرارت‌ها تغییر پیدا کرد و دست مستکبران و رژیم مستبد شاه از کشور کوتاه شد.
امام جمعه قزوین در ادامه به تشریح شرایط استان قزوین پرداخت و خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که استاندار قزوین شخصیتی متین و با تجربه هستند و کارها را به خوبی پیش می‌برند و حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی و آقای قاسمی نیز مردم را برای برخورد جدی با سوء استفاده‌ کنندگان از بیت‌المال امیدوار کرده است، اگرچه موانع جدی در این مسیر وجود دارد.
9925

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هفت سنگان تخليه پسماند در قزوين قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید

در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین