Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وکیل اسماعیل بخشی آخرین وضعیت این فعال کارگری و همچنین ماجرای بازداشت مادر و برخورد فیزیکی با خواهرش را تشریح کرد.

فرزانه زیلابی اظهار کرد: آقای اسماعیل بخشی پس از مطرح کردن موضوع شکنجه و طرح شکایت از وی، از تاریخ یکم بهمن‌ماه مجدداً بازداشت شد.

او درباره عناوین اتهامی این فعال کارگری گفت: افزون بر دو اتهام پیشین، سه اتهام جدید وی، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقامات مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیلابی درباره بازداشت مادر اسماعیل بخشی نیز گفت: خانواده آقای بخشی پس از اعلام احتمال تمدید قرار بازداشت وی از سوی دادستان و دادیار محترم، بارها به دادسرا مراجعه کرده‌اند، ولی متأسفانه گاهی با عدم پاسخگویی و برخوردهایی مواجه شده‌اند. از جمله اقدام به برخورد فیزیکی با خواهر آقای بخشی و اقدام به بازداشت و دستبند زدن به مادر محترم آقای بخشی توسط مأموران زن که به علت شوک عصبی و ایجاد مشکل قلبی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

این وکیل دادگستری تصریح کرد:‌ نگه داشتن موکلم در بازداشتگاه مانع پیگیری شکایت او می‌شود. در حالی که او نامه پزشکی قانونی را در دست داشت و با این وضع از ادامه پیگیری‌ها باز می‌ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازداشت برخورد بازداشت مادر مادرش جزئیات عکس جوان زن قتل زاهدان دستگیر شد مرگ مرد تهران تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به اسرائیل دائم هشدار می‌دهد تا اقدامی علیه ایران نکند

به گزارش همشهری آنلاین، اقدام نیروهای دفاعی ایران مبنی بر اقدام نظامیِ کاملا مشروع در راستای دفاع از تمامیت ارضی خود که تحقق یک عملیات پهپادی و موشکی در داخل خاک فلسطین اشغالی را در پی داشت، موجب شد ورق معادلات منطقه بهم بریزد و وجه جدیدی از بازی قدرت در خاورمیانه پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته شود. نیروی نظامی جمهوری اسلامی در عملیاتی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول ‌الله» برای ساعاتی توجهات را به اراضی اشغالی در فلسطین جلب کردند و بخش‌هایی از خاک اسرائیل از جمله آشیانه نیروی هوایی«نواتیم»، پایگاه اطلاعاتی «جولان» و پایگاه «رامون» مورد هدف قرار دادند. در این عملیات، تعداد زیادی از شهرک‌نشینان صهونیستی ساعاتی را در پناهگاه‌ها به سر بردند و آژیر خطر در 700 نقطه اسرائیل به صدا در آمد. برای بررسی بهتر این اقدام مشروع و حساب‌شده ایران با سیدهادی سیدافقهی، کارشناس مسائل منطقه گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

بیان یک دروغ

سیدافقهی در ابتدا گفت: چندی پیش شایعه شده بود که ایران از آمریکا خواسته است تا به اسرائیل پیغام دهد که جنگ در غزه را تمام کرده و دست به مبادله اسرا بزند و همچنین خاک نوار غزه را ترک گوید. این یک کذب و دروغ محض بود و پس از گذشت چند روز، غیرمستند بودن آن برهمگان مشخص شد.

رهبری، فرمانده عملیات علیه اسرائیل بودند

وی افزود: در حقیقت قصد ایران بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛ آیت‌الله خامنه‌ای برخورد نظامی با اسرائیل بود و حضرت آقا هم به عنوان فرمانده کل قوا دستور این نوع برخورد و مواجهه را صادر کرده بودند و ما شاهد بودیم که حمله ایران، از خاک ایران و توسط فرزندان همین آب و خاک صورت گرفت و هنوز اسرائیلی‌ها در سرگیجه حاصل از این اتفاق قرار دارند.

هشدارهای آمریکا به اسرائیل

او اشاره کرد: آمریکا دائماً در حال هشدار به اسرائیل است که دیگر اقدامی علیه ایران انجام ندهد، چرا که مشخص است هرگونه اقدام خصمانه علیه ایران و مواضع جمهوری اسلامی با برخورد سنگین‌تر و محکم‌تر مواجه خواهد شد. این حق قانونی و بین‌المللی ایران بود تا با اسرائیل برخورد کند و از آن سو این رژیم صهیونیستی است که به هیچ قانونی پایبند نبوده و پشتش به خائنین حاشیه خلیج فارس گرم است.

ایران به هدف خود رسید

سیدافقهی در انتها گفت: برخورد ایران علیه اسرائیل باید انجام می‌شد و ما شاهد آن بودیم که ایران به هدف خود رسید. پایگاه هوایی نواتیم و فرودگاه رامون اهداف اصلی ایران در این بمباران بودند. ایران در این عملیات قصد مورد هدف قرار دادن ادارات و ساختمان‌های سیاسی اسرائیل را نداشت، بلکه می‌خواست مناطق حساس نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

کد خبر 844441 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • اقدام ایران یک عملیات تاکتیکی هوشمندانه بود
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • آمریکا به اسرائیل دائم هشدار می‌دهد تا اقدامی علیه ایران نکند