Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:03:13 GMT

توسعه فرهنگی راهکار خنثی سازی توطئه های دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۱۳۶

توسعه فرهنگی راهکار خنثی سازی توطئه های دشمنان است

بروجرد - ایرنا - مشاور فرهنگی استاندار لرستان گفت: توسعه و ارائه برنامه های فرهنگی مبتنی بر دین اسلام زمینه ساز و راهکار خنثی سازی توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه نسل جوان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی عصر دوشنبه در نشست بررسی و ارائه راهکارهای رفع مشکلات فرهنگی بخش اشترینان دربخشداری افزود: توسعه فرهنگی لازمه جامعه ای اماده برای سرمایه پذیری بوده که این مهم به همت روحانیون و فعالان فرهنگی قابل تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیان تغییر و تحولات انجام شده در انقلاب اسلامی یکی از رسالت های مسئولان و نخبگان جامعه است.
مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار لرستان بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام، در طول چهل سال انقلاب مسیر خوبی را طی کرده است.
حجت السلام و المسلمین موسوی با تاکید بر وحدت و انسجام مدیران اضافه کرد: رمز توسعه و پیشبرد همه جانبه امور در همدلی، همزبانی و استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود است.
بخشدار اشترینان نیز در این نشست گفت: عزت و اقتداری که امروز در کشور به آن دست امده نتیجه هویت خواهی و استقلال طلبی انقلاب اسلامی ایران است.
مقداد صارمی افزود. بخش اشترینان مسیر پیشرفت و توسعه را پیدا کرده و مجموعه مدیریتی این بخش با تمام توان درجهت رضایتمندی مردم تلاش و کوشش می کنند.
اشترینان با 40هزار تن جمعیت و 39 روستا در15کیلومتری بروجرد واقع شده وبا شهرستان ملایر در استان همدان هم مرز است.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي توسعه فرهنگي مشاور استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شکارچی: در صورت تهدید مرزها، درس بسیار بزرگی به دشمنان می دهیم

آفتاب‌‌نیوز :

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره اقتدار و قدرت نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور، گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح را جدا از اینکه مردم فهیم ایران می‌دانند و تجربه کرده‌اند، دشمنان ما بیش از مردم ما نسبت به این مسئله اگاهی دارند. 

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی ما بالا نبود در این صورت لحظه‌ای دشمنان برای هجوم به ایران اسلامی تأمل نمی‌کردند لذا به میزانی قدرتمند هستیم که دشمنان ایران اسلامی آن را درک کرده و این قدرت روز‌به‌روز هم در حال بالندگی و گسترش است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه این اقتدار ارزشمند به سبب فدا شدن خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: فلسفه وجودی نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور است لذا در صورت هرگونه تهدید مرز‌ها یک درس بسیار بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهند داد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • قدرت بازدارندگی ایران مانع تهاجم دشمنان است
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد
  • سردار شکارچی: در صورت تهدید مرزها، درس بسیار بزرگی به دشمنان می دهیم