Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:57:22 GMT

پرسپولیس بدون استراحت تا بازی با نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۱۳۹

پرسپولیس بدون استراحت تا بازی با نفت مسجدسلیمان

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس استراحتی برای بازیکنان این تیم تا بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در نظر نگرفته است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که امروز (دوشنبه) بعد از یک بازی 120 دقیقه‌ای سنگین در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردند، فردا برنامه ریکاوری را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی: امیدوارم وعده‌های مسئولان پرسپولیس عملی شود

 

برانکو بر خلاف میل خود نمی‌تواند هیچ استراحتی را برای شاگردانش در نظر بگیرد و تمرین‌ها تا بازی با نفت مسجدسلیمان بی‌وقفه ادامه دارد. پرسپولیس تا این بازی چهار روز زمان دارد و برانکو ایوانکوویچ تلاش خواهد کرد با برنامه‌ریزی فشار تمرین‌ها، فقدان زمان برای استراحت را جبران کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های پیش رو با یک ماراتن سخت از بازی‌های مهم و سنگین و سفر به شهرهای مختلف روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در حاشیه تمرین پیشکسوتان  اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

او  درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌آید  قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر کسی دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. اکنون باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین درباره اینکه صحبت‌هایش  یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو