Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظران بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد و همچنین عدم حضور ۲ تیم لیگ برتری در دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ، رای خود را درخصوص تیم‌ها صادر کرد که به شرح زیر می‌باشد:
۱- با توجه به احراز تخلف باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در عدم جلوگیری از ورود تماشاگران خاطی به زمین مسابقه به ۵ جلسه محرومیت (۳ جلسه قطعی و ۲ جلسه تعلیقی با طول دوره تعلیق یکسال) و همچنین به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- تیم زاگرس اسلام آباد به علت عدم مدیریت صحیح بازیکنان تیم در انتهای بازی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و همچنین مقرر گردید تعدادی از بازیکنان آن تیم جهت پاسخ به پاره‌ای از سوالات در جلسه آتی کمیته انضباطی حضور بهم رسانند.
۳- تیم نفت و گاز گچساران به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع مس کرمان اعلام گردید.
۴- تیم سربداران سبزوار به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام گردید.
ضمنا کمیته انضباطی با توجه به رفتار جوانمردانه و اخلاق مدار ۳ تن از بازیکنان باشگاه فرازبام خائیز دهدشت جهت جلوگیری از درگیری بیشتر، نامبردگان را مورد تشویق قرار داد.
ضمنا اضافه می‌نماید کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به ضعف گزارش ارائه شده توسط ناظر داوری و نماینده فدراسیون در درج وقایع تلخ اتفاق افتاده در پایان مسابقه تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غیر مستند و غیر مستدل تلقی نموده، لذا مقرر گردید سرپرست فدراسیون تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف این نحوه نظارت از حضور نامبردگان در مسابقات فدراسیون جلوگیری نماید.

بیشتر بخوانید:

رجبی: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال روز دوشنبه برگزار می‌شود

پیروزی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی کازرون مقابل حریفان

رجبی: نامه تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هندبال نیامده است

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون هندبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد