Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:39:41 GMT

واکنش برزای به شادی گلش برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۲۶۰

واکنش برزای به شادی گلش برابر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو بعد از گلزنی به پرسپولیس در ضربات پنالتی به صورتی خوشحالی کرد که هواداران پرسپولیس واکنش بدی در قبال این شادی نشان دادند.

برزای درباره واکنش هواداران پرسپولیس بعد از زدن گل بیان کرد: من فقط بعد از گلزنی در ضربه پنالتی خوشحالی کردم و قصد بی احترامی به هواداران پرسپولیس نداشتم اما نمی دانم چرا آن طور واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی تیم پدیده شهر خودرو را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید برابر تیم سپاهان قرار بگیرد. 

بیشتر بخوانید: 

خورشیدی جایگزین فغانی شد!

فتاحی: مهدی ترابی مشکلی برای حضور مقابل پدیده ندارد

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است

انتهای پیام/ 

اظهارات برزای به واکنش هواداران پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه ششم فروردین ماه نخستین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۳ زیر نظر دستیاران اوسمار ویه‌را برگزار شد.

نکته جالب توجه این تمرین حضور هواداران پرسپولیس روی سکوها بود. این اتفاق در حالی رخ داد که همیشه حضور هواداران در ورزشگاه کاظمی با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌گرفت.

با این حال حدود سی نفر از هواداران جلوی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و با وساطت افشین پیروانی وارد استادیوم شدند و تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند.

این هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و در طول تمرین به تشویق پرسپولیس پرداختند تا تمرین خلوت سرخ‌ها از نظر تعداد بازیکن، حال و هوای جذابی بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم