Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@04:00:42 GMT

طرز تهیه پای کاستارد مرحله به مرحله

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۲۷۷

مواد لازم برای تهیه پای کاستارد

۳ عدد تخم مرغ
۱/۴ قاشق چایخوری نمک
۱ پیمانه شیر عسلی غلیظ
۱/۴ قاشق چایخوری پودر وانیل
۱ پیمانه خامه صبحانه
نوک قاشق چایخوری پودر جوز هندی
خمیر پای به مقدار لازم (طرز تهیه خمیر پای رو میتونین اینجا ببینین)

مراحل تهیه پای کاستارد

برای تهیه این پای آسون و خوشمزه کافیه تا تخم مرغ‌ها و پودر وانیل رو داخل یه کاسه بزرگ بریزین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا تخم مرغ هارو با یه همزن برقی بزنین تا کرمی و لطیف بشن.

بعد شیر عسلی، خامه، نمک و جوز هندی رو اضافه کنین و مواد رو با هم زن دستی در حد مخلوط شدن هم بزنین.

شیر غلیظ شده شیرین که به شیر عسلی هم معروفه به صورت کنسروی در سوپرمارکت‌ها موجوده، اما در صورتی که به شیر غلیظ شده دسترسی نداشتین به جاش میتونین از ۳/۴ پیمانه خامه صبحانه، ۱/۲ پیمانه شکر و ۱ قاشق غذاخوری آرد سفید که خوب با هم مخلوطشون کردین استفاده کنین.
حالا مایه فیلینگ پای رو داخل خمیر‌هایی که از قبل توی ظزف‌های مخصوص پای پهن کردین بریزین طوری که حدود ۵ میلیمتر ازشون خالی بمونه تا مایه پای بعد پف کردن سر ریز نشه.
قالب هارو داخل فری که از قبل روی دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کردین بذارین تا برای نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه بمونه تا بپزن در طول این مدت پای هارو چک کنین در صورتی که مواد فیلینگ خودش رو گرفته و پخته بود پای آماده است …

بعد سرد شدن پایتون رو با هر چیزی که دوست دارین تزیین کرده و سرو کنین … نوش جان   منبع:دونفره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری