Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس و حذف از جام حذفی اظهار کرد: ما فوتبال را به جز نتیجه بازی پیروز شدیم و ما همه کار را کردیم.

همه بهتر می‌دانیدکه در تهران روبروی ۴۰ هزار تماشاگر همه کار در مستطیل سبز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحال هستم و از کادر فنی و بازیکنانم راضی هستم و انشاالله در لیگ برتر جبران می‌کنیم.

او درباره روند رو به رشد تیم پدیده و این تیم با حمایت مسئولان چه جایگاهی در پایان فصل بدست می‌آورد، گفت: به امید خدا نگاهمان به لیگ برتر این است که به طور حتم سهمیه بگیریم.

قرارداد محل تمرین را تا چند روز آینده نهایی می‌کنیم

مالک باشگاه پدیده گفت: بحث زمین تمرین و زیرساختار‌ها خدا را شکر فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی کمال همکاری را با ما داشته است و انشاالله در ۲، ۳ روز آینده قرارداد محل تمرین و زمین تیم را نهایی می‌کنیم که برای اولین بار تیم پدیده مالک چند مجموعه ورزشی باشد و از این لحاظ راحت باشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: ترجیح می‌دهم که درباره حاشیه‌ها صحبت نمی‌کنم، اما در جدال نابرابر بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: 

خورشیدی جایگزین فغانی شد!

فتاحی: مهدی ترابی مشکلی برای حضور مقابل پدیده ندارد

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است

انتهای پیام/ 

اظهارات مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس