Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@13:50:02 GMT

مهدی‌خانی: درگیری‌ام با بیرانوند طبیعی بود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۳۵۲

به گزارش  فارس، محمد مهدی مهدی‌خانی پس از شکست پدیده مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: حیف شد بازی را واگذار کردیم. ابتدا از حریف پیش افتادیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم. آنها جز یکی دو کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشتند و درنهایت هم در پنالتی برنده شدند.

وی در مورد مشکلات پدیده عنوان کرد: با آمدن حمیداوری مشکلات ما حل شده است و قول دادند تمامی مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بالاتر لیگ را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌خانی در مورد درگیری‌ای که با علیرضا بیرانوند به وجود آمد، اضافه کرد: این مسائل طبیعی است. یک لحظه تمرکزم را از دست دادم و علیرضا بیرانوند هم پیش آمد. خیلی مسئله مهمی نیست.

وی در مورد عدم حضورش در اردوی تیم امید عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مسئولان تیم امید صحبت کردند تا ما به اردو نرویم چراکه مسابقات فشرده بوده و نتوانستیم به آنها اضافه شویم، ان‌شاءالله از اردوهای بعدی در کنار تیم امید هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط روز جمعه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده، به دلیل عبور متناوب امواجی کوتاه، ممکن است در برخی نقاط بویژه نواحی شمالی و شرقی استان، شاهد رگبارهای موقت باران گاهی همراه با رعدوبرق باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین متوسط دمای هوا تا پایان هفته در غالب نقاط به تدریج و با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6080427

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند